Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er gravid i uke 32, og for noen uker siden var det så mye bevegelser i magen min at jeg trodde hun ville ut derfra! Men siden igår har det vært ganske rolig der inne. Dette bekymrer meg litt, Jeg kjenner at magen min blir hard ganske ofte, men det gjør ikke vondt bare litt ubehagelig. Er det kynnere jeg har? Leste litt lenger ned på siden her, at man ikke kunne ha samleie pga kynnere.... Kan dette være korrekt? Jeg er helt ny i dette her, så fint om dere med litt erfaring kan svare meg på dette. På forhånd tusen takk
Nicoline3 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er i uke 33 + 2 og opplever det samme som deg. Hadde to dager på rad forrige helg hvor det var veldig lite bevegelse i forhold til tidligere, men dette snudde som sagt. Nå er det full action igjenn hver dag. Så det er nok bare barnet som går igjennom forskjellige faser.Magen min også blir hard hele tiden, og ja det er kynnere som viser at livmoren øver seg til fødselen. Du behøver ikke å være redd for å ha sex, er hverken skadelig eller vondt, men du kan fort oppleve at livmoren da trekker seg helt sammen og blir knallhard under orgasme (den gjør da det samme som under en kynner) men som sagt absolutt ikke farlig. Masse lykke til uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå