smakk Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg driter meg ut titt og ofte igrunn, men ingenting er vel verre en å stikke seg ut tidlig i tenåra.. Lillesøsteren min deltok i et utendørs turnstevne, og moren min og jeg skulle se på. Det var stappfullt av folk, men vi fant oss et sted og slo oss ned i våre eldgamle medbragte campingstoler. Så hørte jeg et rar ritsje-lyd, men skjønte ikke raskt nok at det var det morkne stoffet i stolen som hadde gitt etter. Dermed deiset jeg i bakken med rompa fanget i stolrammen, som selvfølgelig i tillegg måtte klappe sammen. Dermed satte jeg ganske bra fast, og mamma måtte hjelpe meg ut av stolrammen som satt som en revesaks rundt rompa mi.. Alle rundt fikk selvfølgelig med seg det som hendte og lo seg ihjel. Hehe, kjenner jeg blir litt varm i toppen bare jeg tenker på det. Godt det ikke var i hjembyen hvertfall..
mumbo Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 :-) Det høres ut som noe som er superpinlig for en tenåring, men som en voksen person ikke hadde bekymret seg over i det hele tatt. Har garantert gjort noe dumt jeg også. Husker ingen stjernehistorier her og nå, må tenke litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå