la_strega Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hva heter sånn apparat, hvor får man kjøpt og hvor mye koster? Syns jeg husker så mye snakk om dette sist jeg var gravid... Men finner ikke no nå..
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hvor mange uker er du på vei? Sambo har kunnet høre hjertelyden til babyen siden begynnelsen av mai gjennom en tom tørkerull :-)
la_strega Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Hehe sier du det, så moro!!!!! Jeg er 17 uker, hørte hjertet på siste kontroll hos lege, men har lyst på sånn for å høre hjemme...
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 husker desverre ikke hva de derre hjemme-dopplerne heter...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 De heter babywatcher =0) prøv www.babywatcher.com (tror det var det det hette)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Gubben kan ofte høre hjertet bare ved å legge øret inntil magen min. Ellers har jeg hørt at tomme do-ruller skal gjøre susen! Ellers er det nok baby-watcher du tenker på, også vet jeg at det er noe som heter angelsound, men hva som er forskjellen vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå