dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 GRAVID mammatilvilde(positiv test i dag tidlig,IKM 14.juni;0) Sfinx'n (pos på IKM 12.06) Trine_80 (svak pos 9.06 og litt sterkere pos på IKM 12.06) mammsenånålillegutt( positiv i dag,3 dager før ikm 17.juni) Trultemora og Knerten Pos test 13.juni!/16 juni kidos? og dermed skifter jeg nick til kidos! 3 pos tester. Tone Troll FÅTT TR Femina Jordbærmamma Skrekkblandetfryd Elisabeth'77 Fru... Mamman te June Mervis:( Natalie2pp - og dermed skifter jeg nick! Jinta_80 - over i 5pp VENTER FORTSATT Kladden (testet neg 10. juni, dagen før IKM - skal teste igjen på onsd hvis ikke TR dukker opp før) -verro20 venter spent på ikm 16. juni.prøve å teste på torsdag:D Liinda venter også spent på ikm 16. juni og skal også prøve å teste på torsdag:) Liinda 4pp etter MA dollypopp,testet neg mandag 11. bittelill 3. pp (Ikm 12. juni, testet negativt ettermiddag 14. juni) Stjernetitter, 2pp (ikm 17.juni, men tester negativt...håper fortsatt!) ************************************************** Flere enn meg som fortsatt venter
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jupp... venter fremdeles.. tester i morgen tidlig..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 GRAVID mammatilvilde(positiv test i dag tidlig,IKM 14.juni;0) Sfinx'n (pos på IKM 12.06) Trine_80 (svak pos 9.06 og litt sterkere pos på IKM 12.06) mammsenånålillegutt( positiv i dag,3 dager før ikm 17.juni) Trultemora og Knerten Pos test 13.juni!/16 juni kidos? og dermed skifter jeg nick til kidos! 3 pos tester. Tone Troll FÅTT TR Femina Jordbærmamma Skrekkblandetfryd Elisabeth'77 Fru... Mamman te June Mervis:( Natalie2pp - og dermed skifter jeg nick! Jinta_80 - over i 5pp VENTER FORTSATT Kladden (testet neg 10. juni, dagen før IKM - skal teste igjen på onsd hvis ikke TR dukker opp før) -verro20 venter spent på ikm 16. juni.prøve å teste på torsdag:D Liinda venter også spent på ikm 16. juni og skal også prøve å teste på torsdag:) Liinda 4pp etter MA dollypopp,testet neg mandag 11. og 18. bittelill 3. pp (Ikm 12. juni, testet negativt ettermiddag 14. juni) Stjernetitter, 2pp (ikm 17.juni, men tester negativt...håper fortsatt!) ************************************************** Flere enn meg som fortsatt venter?
Trappetrollet...1pp Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 GRAVID mammatilvilde(positiv test i dag tidlig,IKM 14.juni;0) Sfinx'n (pos på IKM 12.06) Trine_80 (svak pos 9.06 og litt sterkere pos på IKM 12.06) mammsenånålillegutt( positiv i dag,3 dager før ikm 17.juni) Trultemora og Knerten Pos test 13.juni!/16 juni kidos? og dermed skifter jeg nick til kidos! 3 pos tester. Tone Troll Trappetrollet FÅTT TR Femina Jordbærmamma Skrekkblandetfryd Elisabeth'77 Fru... Mamman te June Mervis:( Natalie2pp - og dermed skifter jeg nick! Jinta_80 - over i 5pp VENTER FORTSATT Kladden (testet neg 10. juni, dagen før IKM - skal teste igjen på onsd hvis ikke TR dukker opp før) -verro20 venter spent på ikm 16. juni.prøve å teste på torsdag:D Liinda venter også spent på ikm 16. juni og skal også prøve å teste på torsdag:) Liinda 4pp etter MA dollypopp,testet neg mandag 11. og 18. bittelill 3. pp (Ikm 12. juni, testet negativt ettermiddag 14. juni) Stjernetitter, 2pp (ikm 17.juni, men tester negativt...håper fortsatt!)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 GRAVID mammatilvilde(positiv test i dag tidlig,IKM 14.juni;0) Sfinx'n (pos på IKM 12.06) Trine_80 (svak pos 9.06 og litt sterkere pos på IKM 12.06) mammsenånålillegutt( positiv i dag,3 dager før ikm 17.juni) Trultemora og Knerten Pos test 13.juni!/16 juni kidos? og dermed skifter jeg nick til kidos! 3 pos tester. Tone Troll Trappetrollet FÅTT TR Femina Jordbærmamma Skrekkblandetfryd Elisabeth'77 Fru... Mamman te June Mervis:( Natalie2pp - og dermed skifter jeg nick! Jinta_80 - over i 5pp dollypopp VENTER FORTSATT Kladden (testet neg 10. juni, dagen før IKM - skal teste igjen på onsd hvis ikke TR dukker opp før) -verro20 venter spent på ikm 16. juni.prøve å teste på torsdag:D Liinda venter også spent på ikm 16. juni og skal også prøve å teste på torsdag:) Liinda 4pp etter MA bittelill 3. pp (Ikm 12. juni, testet negativt ettermiddag 14. juni) Stjernetitter, 2pp (ikm 17.juni, men tester negativt...håper fortsatt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå