Gå til innhold

snuppelure 74 vennen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere?

Kommet dere inn i ny huset?

 

Har jobbet hele uka jeg, men har fri i dag. Så da har jeg pakket ut en del ting som ikke har blitt gjort tidligere:-)

Ting tar tid hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vennen :)

Her går det bra (bortsett fra bekkenet) :)

Vi må vente med å flytte til vi får solgt desverre :(

Men har kjørt bort en del ihelgen som vi ikke trenger med det første :)

Skrevet

Hvordan står det til hos dere da ?

Så bra at du har fått deg jobb da :o)

Trives du der ?

Skrevet

Alt bare bra her.

Er starta med ned tellingen til de store barna kommer:-)

Trives godt i jobben ja.

Har dere fått inn noen bud eller?

Kjipt at dere ikke kan flytte enda:-(

 

Skrevet

Ja nå er det vel ikke lenge til de kommer, tenker du gleder deg til det :o) Og det er det vel ei til som gjør ;)

Ingen bud er kommet inn desverre :(

Skrevet

Når skal dere ha neste visning?

Skrevet

Får x fingran før at det kommer masse folk og at alle legger seg i budrunde:-)

Skrevet

Ja det hadde vært kjempefint det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...