ღtili35ღ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvordan står det til med dere? Kommet dere inn i ny huset? Har jobbet hele uka jeg, men har fri i dag. Så da har jeg pakket ut en del ting som ikke har blitt gjort tidligere:-) Ting tar tid hehe
snuppelure 74 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hei hei vennen Her går det bra (bortsett fra bekkenet) Vi må vente med å flytte til vi får solgt desverre Men har kjørt bort en del ihelgen som vi ikke trenger med det første
snuppelure 74 Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hvordan står det til hos dere da ? Så bra at du har fått deg jobb da ) Trives du der ?
ღtili35ღ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Alt bare bra her. Er starta med ned tellingen til de store barna kommer:-) Trives godt i jobben ja. Har dere fått inn noen bud eller? Kjipt at dere ikke kan flytte enda:-(
snuppelure 74 Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ja nå er det vel ikke lenge til de kommer, tenker du gleder deg til det ) Og det er det vel ei til som gjør Ingen bud er kommet inn desverre
ღtili35ღ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Får x fingran før at det kommer masse folk og at alle legger seg i budrunde:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå