Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Og hvordan går dere frem?Har 7 dager til termin, og har hatt masse menssmerter og kynnere de siste 5 ukene, men ingen av delene den siste uken. Var på sykehuset og fikk beskjed om at jeg var moden og at livmortappen var 1,5 cm. Men det er 2 uker siden nå... Andre måter å få ut ungen på?Tar dere bare kontakt med sykehuset der dere skal føde?
persilla med en prins Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 når jeg har blitt strippa har jeg ikke blitt spurt en gang, men det er ganske effektivt, var på sykehuset begge gangene når de gjorde det. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå