Gå til innhold

HJELP! MÅ TINE GRILLPØLSER I MICROEN...HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg kjøre det med embalasjen på? Elller må jeg ta ut pølsene eller nok med å klippe av ene enden?

Mannen kommer snart hjem, og jeg vil ha "middagen" klar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville tatt de utav. plasten kan jo kanskje smelte litt. det er ikke helt sundt.

Skrevet

best og ta plastikk av..... i allefall må man stikke hull i plasten.... men bruker og ta den av for og være sikker jeg.

Skrevet

jeg vet faktisk ikke... men hadde det vært meg så hadde jeg tatt av plasten... i redsel for å smelte plast på grillpølsene :-|

Skrevet

Ok, da kommer plasten av og pølsene på en talerken..

Takk jenter! Dere er gode å ha i nøden!

ser for meg pølser med lange tråder av plast rundt... nam..... æsj...

Skrevet

Hehe...mange artige dilemmaer her:-)

Du trenger ikkje ta av plasten. Du har sikkert gjort det nå, men til en annen gang så kan du være helt trygg på at du ikkje trenger det.

Så veit dere andre det også:-)

Skrevet

ok! Men jeg la de bare rett oppi kasserollen likevel jeg frosne... må jo bli varme og kokt etterhvert.. hehe (fikk 30 sek i mikroen først på defrost

Skrevet

Tar aldri av plastikken på pølsene dersom tiner i micro, går greit det. Men må huske på å stikke hull på pakken,da. En annen rask måte å tine på, er å tappe vasken med glovarmt vann og legge pølsepakken nedi (NB ikke ta og lag hull i plastikken da) Går nesten like raskt, og blir vannet for avkjølt innen pølsene har tint tilstrekkelig, er det bare å tappe i nytt varmt vann.

Skrevet

dersom du legger pølsepakken i iskaldt vann, vil isen/frosten i pølsene slå seg ut på kor tid og legge seg på pakken i stede:)

gjør ingenting å legge frosene pølser rett i kokende vann i kasterollen heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...