Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Tatt på senga i dag... Det blir gastroskopi i morgen. Kjempebra!!
allerhelstNorge Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Så fint at det skjer ting!!! Det var en god start på uke. Håper så inderlig at det er noe å finne på gastroskopien..... som lar seg behandle..... Ønsker dere allverdens lykke til i morgen. Skal sende noen varme, energirike tanker jeg... Go'klem fra vårs
dritgrei hei hei! Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg heier og heier og heier, det er jammen bra han er på jobb igjen han legen deres! lykke til i morgen til dere begge, eller alle egentlig, for dette er helt sikkert noe som preger hele familien! god klem fra
Reveenka Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Så godt, da skal jeg krysse fingrene for at det kommer noe utav det, og at dere kommer et skritt eller fler nærmere en løsning c",) Er forresten litt nysgjerrig - det er jo en tøff undersøkelse(syns jeg, pinglepysa herself) - får barn dette gjort i narkose, eller greier de det uten? Velvel - lykke til c",)! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Plutseliten :) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ønsker dere masse lykke til!! Håper dere nå får svarene dere trenger, og hjelpen dere fortjener for at det skal bli en bedre hverdag.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Ja, heldigvis... Tror ikke denne mora hadde fiksa det om det ikke var i narkose.
Reveenka Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Åh, det var godt å høre! (at han får narkose, altså) Da slipper jeg å bekymre meg for den siden av saken hvertfall. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå