fox`y Skrevet 19. juni 2007 #26 Skrevet 19. juni 2007 jeg barberer meg fortsatt..tar d litt på filingen egentlig,men d går bra..sjer ikke en dritt da men kan kansje ikke regne me d når d er 3 uker til termin:O) sattser på at jeg ikke skadekutter kråka mi...
Triola Skrevet 19. juni 2007 #27 Skrevet 19. juni 2007 Hahah, jeg ler meg ihjæl av dere! Dere er så herlige, freske og artige i ordbruken!!! Så befriende kult å lese! Damer skal liksom være så ordentlige, så det er kult at sannheten kommer for en dag. Selv fikk jeg gubben til å trå til på "kråka" mi, hadde ikke nubbesjans sjøl, stor hvalen som jeg var.
Fabelaktiv Skrevet 19. juni 2007 #28 Skrevet 19. juni 2007 JEG DRIIIIIIIIIITER I DET!!!! Noe så langt inni hampen også.. Tar bare bikinilinja til vanlig og reker ikke rundt i bikini nå Strandet hval i bikini ?- trukke det!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #29 Skrevet 19. juni 2007 Nope!! Her hyller jeg 70-tallet og lar det gro.
twoboys & a girl Skrevet 19. juni 2007 #32 Skrevet 19. juni 2007 Barberte meg sist, å trodde at det så bra ut. Spurte til og med typen, jo da, alt så kjempe bra ut. Så da jeg hadde født, kastet jeg et blikk ned å oppdaget at jeg var kjempe hårete!! Måtte bare late som det skulle være sånn. Gjett hvem som var snar å kvitte seg med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå