Gå til innhold

Noen som har hatt pedikyr her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel det det heter når en fikser på beina? Jeg sliter med sprukne heler for tiden. Føttene er fulle av har hud etter en vinter i sokker. Kunne tenkt meg å la noen profesjonelle ta seg av det. Men så er det sjenansen da. Synes det virker litt ubehagelig at noen skal røre føttene mine og se de stygge og ekle klumpene. Har alltid høre at jeg har så stygge tær og liker ikke å vise dem.

Noen som har prøvd og kan anbefale det? Og hva betalte dere for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaler 300 kr for profesjonell fotpleier ja.. Digg. Føttene blir mye finere og mykere etterpå. :) De ser mye værre føtter en dine helt sikkert så bare gå du. :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...