Turid Laila Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 En runde rundt på IKEA ville ikke lure lillegutt ut, og alle sier jo "løp i trapper, vask, vask vinduer". Så da er jeg i gang med vaskinga. Lite tips, ikke sitt eller ligg på gulvet om du ikke har noe å hjelpe deg opp igjen med litt vanskelig nå litt over en uke før termin... Skal også prøve å skru sammen sprinkelsenga, da blir nok sambo imponert tror jeg!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 slit deg nå bare ikke helt ut da:=) kanskje du heller vil kose deg med en fødsels pizza? Masse lykke til, og du skal se lillegutten deres kommer nok snart;)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vasket huset og flytta litt på møblene...vips så gikk vannet på morgen etter en uke før=)men slit deg ikke ut..legg deg etterpå så du får sove så er du sikker på at du ikke er utslitt...
Turid Laila Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja passer på å ikke slite meg helt ut, i tilfelle det virker
mammat2goll Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Husker når jeg gikk gravid sist...jeg styrte på gikk laaaaaange turer, hoppet på trampoline, malte hus, vasket hus...ja va gjorde jeg ikke....En dag var jeg bare så lei, att jeg ga opp...Tenkte som så att babyen kommer når han vil komme. Så hadde en dag der jeg tok det heeeeeeelt med ro, hadde en sikkelig spa kveld...barberte leggene, tok ansiktsmaske, nappet bryna, tok et langt bad, smurte meg inn med bodylotion og gikk tidlig i seng. Gjett hvem som våknet klokken 5 med rier da 4 timer senere satt jeg med en nydelig gutt i armene
Turid Laila Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har egentlig ikke så mye tro på at det hjelper da, men er så mange som sier det, så det skader jo ikke å prøve. Verste som kan skje er jo at jeg blir sliten... Og OM det virker, så er det jo strålende rent her når jeg kommer hjem fra sykehuset igjen Tenkte også å smelle sammen en sjokoladekake så får jeg brukt den nye formen min
Mamma'n til Thias Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ja, nå har jeg altså kjøpt barselgave til den lille - så nå får'n komme ut, synes jeg!! Ønsker deg lykke til... med vaskinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå