Gå til innhold

Syns dere dette blir alt for tett ang bursdagen til tulla.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tulla vår fyller 2 år den 30 juni i år. Vi har bedt hele familien til sambo og min egen familie. Men så kan ikke min mor komme for hun får ikke tatt seg fri fra jobben det skjønner jeg godt. Men så er det svigers og dem de har ferie da. Så de mente vi skulle feire 2 årsdagen til torsdag med dems familie og sånn. For de vil ikke endre på at de kan være hjemme på selve bursdage hennes. sånn var det i fjor også. Det er jo dårlig gjort av de siden de ikke kan klarer og sette båten dems i land i bare noen timer på selve dagen til tulla. Jeg sa at det var greit men det var den første og siste gangen jeg gjør det for ellers så får vi alldri få feiret dagen hennes. Så hva skal vi finne på den selve dagen hennes da? Og min svigermor sa bare hun skjønner ikke hva bursdag er uannsett så litt sånn frekt til meg siden jeg ville ha bursdagen på selve dagen. Jeg vet jeg overreagerer på dette men jeg blir så såra ovenfor min datter som aldri vil få feiret bursdagen på sin selveste dag.

Tenkte vi skulle grille på selvestedagen hennes eller det blir kanskje litt dumt? JEg aner ikke hva vi skal finne på da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På selve 2 års dagen hadde vi pølse fest, kun familien.. For det var ingen som kom på selve dagen.. men vi feiret helga før og helga etter... Når dem er 2 år skjønne dem veldig lite om hvilken dag som er bursdagen.. Og med stor slekt er det vanskelig å planlegge.. Derfor blei det slik, og tippe det kommer til å bli slik fremover og.. Det var veldig sjelden jeg feiret dagen min på dagen, hadde som regel selskap helga før eller helga etter for da hadde alle fri fra jobb, også spiste mamma, pappa meg og mine søsken noe godt til middag den dagen jeg fylte, aldri vært noe problem...

Skrevet

Ok takk for at du svarte:o)

Får håpe de kan klare og være hjemme til neste år:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...