Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan gjør dere når dere skal pumpe? spiser babyen av den ene puppen og så pumper dere av den andre?? hva om jeg bare får ut litt morsmelk og mere siden, kan jeg vel ikke fylle på?

Hvis ho skal smake mme for første gang... er det lurt å blande litt mme og mm sammen i en flaske??

jeg har ikke malt, må jeg bruke det? er kan jeg bare prøve uten??(skal snart på fest, så jeg må se om ho tar flaske se.. har planer om å amme etterpå igjen :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har pumet i og fryst ned i avent begre. litt dyre, men er verdt det syntes jeg. blir passe posjoner og jeg vet de er sterile så melken ikke blir dårlig i frysere, kan brukes omigjen og omigjen.

hadde litt overproduksjon en periode så ta tok hun bare den ene puppen og sp pumpet jeg den andre

Skrevet

Fryser også i aventbegere. Jeg bruker å pumpe ene puppen på kvelden før jeg legger meg, og fryse, evt sette i kjøleskapet hvis han skal ha det dagen etter. Andre ganger, f.eks hvis jeg skal bort og pumper for at han skal ha et måltid mens jeg er ute, pumper jeg den ene puppen mens han spiser på den andre. Fordelen da er at det er så mye lettere å få igang utdrivningsrefleksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...