Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 ..vet å finne på ting for å gjøre seg bemerket. så mye innlegg om ditt og datt angående andre dibberes meninger, synspunkter eller generelle meddelelser.... har lagt merke til dette over tid, og bare måtte kommentere det... må ha god tid eller lav selvtillit Og ha liten fantasi som ikke klarer bedre!
Cat.68 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Og siden du måtte starte enda en tråd om dette vinner du over opmerksomhetstrangen til Tårnfrid. Mao du higer etter oppmerksomheten!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Hvaaaaaaaaaaaa????????? En ting skal Hi ha klinkende klart.. at det er faktisk jeg som har tatt patent på hetsing av Tårnfrid her inne, så FUCK OFF..... Den kallori-rike bamsemumsslukeren fra havgapet skal jeg faktisk ha i fred... Tenk på hvor ille det ville vært for meg hvis andre tok over hetserollen av Tårnfrid her inne!! Arbeidsledighet og elendighet ville blitt et sorgens kapittel her på kranglesiden:-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Slapp av, kjære loppebefengte trøndercowboy! Anonym utgjør ingen trussel for deg, hovedinnlegget var så kjedelig at selv gjespen min sovnet. Så pust med magen (den store kula som blokkerer utsikten til skoene dine), det skal mer til enn et halvronka oppgulp fra en surmus med tranånde for å ta fra deg rollen som hovedhetseren min her inne
Libido- Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Hun derre faktisk. Høres ut som om hu har.... lus?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Den derre anonym må virkelig ha mangel på fantasi, bakbein, ryggrad for alltid å måtte sverte andre på en eller annen måte. Helt utrolig merkelig hvor mye du vet om div, siden du er se&hør her inne. Prater om hva andre er og hvordan de skriver, SÅ en liten informasjon til deg siden du må være ganske fersk i gamet her, INGEN her inne digger noen er wanabe se&hør, endten får du vise din ekte vare eller gi faen.
blond Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Ordentlig festlig å kopiere andres innlegg og bare skifte ut nicket med et annet??
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 "Annie" ble forståelig nok litt såret og vonbroten fordi jeg harselerte bittelitt med et av hennes mange personhets-innlegg lenger ned her, og forsøkte på et patetisk vis å ta igjen med samme mynt. Ikke angrip henne, stakkaren har det vondt nok fra før
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Ja, takk for at du tar meg i nåde, sånt et sympatisk menneske du er, blablabla
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Jasså tjukka.. så du er våken? Trodde du satt utsultet i sofaen å ventet på at Leiv Vidarekspressen skulle ringe på døra di...late kjærring:-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 Selvfølgelig er jeg våken, bolla! Er bare innom en snartur, så gleden for din del blir kortvarig. Er mer overrasket over at pleierne ikke har lagt deg ennå, du hadde jo leggetid klokka åtte... Jeg merket meg spydighetene dine i den andre tråden kan du tro, og i morgen skal jeg gi deg svar på tiltale, ditt frekke beist!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #18 Skrevet 18. juni 2007 hehe.. jasså.. jeg sitter sammen med ungene (alle 4 ) å ser på Haisommer 1 på tvn:-) Du sitter sikkert å slipper småsmygere der du venter med et grådig blikk i trynfjøla at den nykonfirmerte gourmekokken din fra Shellen skal fore deg med ostepølser og rekesalat:-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #19 Skrevet 18. juni 2007 Hehe, ikke skryt på deg at du tør å se på Haisommer, du får jo mareritt bare du ser på Tøydokke Anna! Så forresten at "Hansemann" spurte etter deg på sexdebatten... Kanskje du er såpass heldig at det blir noe på deg i kveld?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #20 Skrevet 18. juni 2007 Jeg får vel gå inn å gi noen gode råd til stakkaren:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå