summer85 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 mulig noen har lagt ut innlegg før, men så det ikke jeg..... jeg har ikke matlyst.. å kommer heller ikke på noe å lage.. så trenger så sårt tips!!!
*Rutletutt* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Tobias skal få kokte poteter, gulerøtter og kokt torsk - han elsker fisk:o) Samboer spiser mellom visninger....og jeg skal lage meg en grov baguette med salat, ost, skinke, tomat, agurk og paprika:o)
2 søte små gutter Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Mexicansk tomatsuppe med diverse digg som rømme, nachos og mais oppi...
snuppelure 74 Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ikke matlyst jeg heller så aner ikke hva det blir ;(
NessaS Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Guttene skal få fiskepinner, jeg har ikke peiling på hva jeg skal lage meg. Blir vel kyllingfilet eller noe annet lettvint, takler ikke fiskepinner.
trompetisten Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Fish & Chips m/salat. Ikke verdens sunnest siden alt kokest i olje. Men tror det er ca. 2 år siden sist, så da er det lov
katlinka Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Snitzel av kalkun, pomfri og salat (tomat, løk og agurk - man tager hva man haver)...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 i dag er jeg så enkel at jeg lager pølse med brød...hehe.. er litt dagmamma og gidder ikke lage noe som tar tid når jeg har 3 å passe på når jeg skal lage middagen klar til samboeren min kommer fra jobb!
summer85 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2007 Fish & chips, kan du forklare hva det er? Steker du fisk da i frityrkokeren??
trompetisten Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Lager en slags avansert pannekakerøre med krydder i (egg, melk, litt vann, salt, pepper, bakepulver, potetmel) som får stå å svelle litt. Finnes flere forskjellige oppskrifter på denne røren. Google Dypper fisken i røren og koker i frityr`n bare noen minutter på hver side. Legger på tørkepapir så det renner av fett. Fisken fileterer jeg opp i ganske tynne skiver. Kan bruke frossen pommesfrites, eller kutte opp rå potet i strimler og koke i frityren. Har over litt eddik på fisken. Serverer med salat. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå