Gå til innhold

Ville dere kjøpt dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må fortelle litt om det først:

Leiligheten nede er i god stand etter hva jeg kunne se da vi var på visning. 2. etg er også i god stand, lite bad som er flislagt, flott kjøkken med god plass osv. 3.etg, hvor det bildet med boblebadet er tatt, er for det meste ikke gjort noe med, morkne treplanker på både gulv, vegger og tak, men det er inndelt i rom og stue.

Hele huset er jo temmelig stort da, over 3.etg er det et loft med god takhøyde.

Hele huset er renovert med nytt treverk, nye vinduer, automatsikringer osv. Vet ikke hvordan røropplegget er, det må vi jo finne ut av.

Det er ikke garasje på huset, men vi ville i alle tilfeller bygd garasje med terasse over, der hvor terassen er nå. Siden huset ligger sånn rett i veien som det gjør ville jeg også satt opp et gjerde langs veien for å ramme inn tomten.

Er sånn i tvil om hva jeg synes, for pr. dags dato er hele huset utleid, og da vi var på visning der var det rotete og skittent, og leieboerne hadde fest på terassen...

http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10321607&sid=17abceB4mx852356&pos=11&tot=87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra bildene og prisen syns jeg det så ut som et greit hus jeg....

Skrevet

Det har jo stort potensiale.. Og siden mannen min er forskalningssnekker og tømrer og kunne gjort mye selv hadde jeg nok kjøpt det ja..=)

Skrevet

Jeg ville kjøpt det! Alt av løsøre skal jo ut og det skal vaskes før evnt overtakelse! Synes det så kjempefint ut.

Her i Tromsø får du knapt en 2 roms på 35kvm til 1750000.......

Skrevet

jeg synes det var utrolig flott:o)

Skrevet

Grr, tenk å bo et sted der man finner okeie hus til en okei penge... *misunnelig*

Jeg datt ut der du skrev at det var tett til veien. Som tobarnsmor og katteier så skal mitt fremtidige hus være laaaangt fra en vei.

(Gjerne derfor jeg sliter litt med å finne hus, for det er bare ett av mange krav. Neste på listen er at jeg ikke skal ha naboer tett oppi og at jeg skal ha sjøutsikt;)

Skrevet

Oi det var da billig for et såstort hus da :)

Virka jo kjempebra det huset der :)

Skrevet

Var veldig fint det der da.. :) Tror de hadde fest og hadde rotet der med vilje med tanke på at de kanskje vil fortsatt bo der... vi var på visning en gang i ett hus med to leiligheter... De som bodde der prøvde si mye dritt om plassen slik at minst mulig skulle være intr. for å evt kunne kjøpe huset selv til en rimlig penge...

Skrevet

Det er stort så dere får mye hus for pengene. Men dere må nok regne med å pusse opp endel, det hadde iallefall jeg gjort hvos jeg skulle bodd der.

Skrevet

Pusse opp, om man skal bo der? Huset var jo fantastisk.

Hvordan bor dere, som har som krav at dette huset må pusses opp?

Da tror jeg ganske sikkert at dere ikke hadde makta å bo her, i mitt hus. For deet, DET er ei rønne det. I forhold til dette slottet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...