Gå til innhold

Foreldre som glemmer barnas bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig egentlig? Pappa er slik.. mamma som alltid har ordnet med gaver og selskap. Men nå skilles de og jeg har allerede merket at han ikke husker slik.. da gutten min ble 3 år kom han i selskap og alt var stas. 2 uker etter fylte jenta vår 1 år, men da hørte vi ingenting i det hele tatt... Ble så jeg faktisk måtte si at hun hadde hatt bursdag. Ikke fått gave enda, og det er snart 2 mnd siden... :(

Når jeg har burdsdag neste gang, kommer han ikke til og huske det, det kkan jeg garantere.

Jeg tenker som så, HVEM glemmer vel dagen hvor barnet deres kom til verden??? Det er vel en dato ikke noen noensinne burde glemme... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer min er sånn, husker kun sin egen bursdag, han brukte 5 år på å lære min og husker ikke når vår sønn har bursdag....veldig festelig...

Tall setter seg ikke i hodet hans, enkelt og greit...og dagene går så fort at han har ikke tid til å sette seg inn i hvilken dato det er i dag heller...

Skrevet

av en eller annen mystisk grunn er ikke alltid menn så flinke med datoer. Kjæresten min er helt bak mål, han kan kun 4 bursdager )og det tror jeg er inkl.hans egen...) Pappan min kan sine barns, men er fortsatt litt usikker på Seb sin dato! men han har mamma til å minne ham på det da....

Skrevet

Faren min er også sånn! Var hos meg en hel dag på bursdagen min og hjalp meg å tapetsere. Dagen etter ringte han meg helt bestyrta og kjefta på meg for at jeg ikke hadde mint han på min egen bursdag :D Da var det søstra mi som hadde mint han på det.

Også får jeg julekort med hilsen fra fornavnet hans, ikke pappa. Og bursdagskort med navnet til søsteren min på, noe han oppdaget i siste lite, strøk over og satte mitt navn på :DDD

Jeg tar dette med humor! Og vet han aldri kommer til å huske hverken min eller barna mine sin bursdag. Han er sånn med mine søsken også! Men at din far ikke kommer med en gave, selv etter at du har mint han på det, høres ikke bra ut! Da hadde jeg blitt sint! Godt hun ikke forstår det enda. Sørg for å ha bursdagsselskap som han inviteres i og send han en sms på dagen dems, når de blir større. Så husker han å ringe på dagen og ta med gave i bursdagsselskap. Kanskje.....

Skrevet

Ikke så ille, men samboern har en tendens til kun å huske sin egen bursdag. Altså dato... Hvis han blir spurt om når barna er født, stokker det seg som oftest. Mulig det har noe med at den ene er født den 20 og den andre den 21. Også er jeg født den 27 og han selv den 28 :-) I forskjellige mnd da.

Skrevet

Du får kjøpe fødselsdagskalender til han til sin egen bursdag, eller jul... Og så må du skrive inn alle dager du vil han skal huske...

Skrevet

Hos oss er det omvendt. Mannen husker alle bursdager mens jeg faktisk har prestert å (nesten) glemme vår egen bryllupsdag *gullfisk*. Har også glemt min egen bursdag helt til mannen gratulerte meg med dagen *lol*. Men har tilgode å glemme barnas bursdager enda.

Skrevet

jeg lurer på det samme..pappa forteller meg alltid at jeg var så ønsket. Men han husker aldri bursdagen min, ELLER hvor gammel jeg er

Skrevet

Jeg tror veldig mange pappaer er sånn. Spesielt i vår foreldregenerasjon. Det er/var jo mødrene som stort sett passer på sånt og da er det lett for pappaene å slappe av litt.

Skrevet

må i tillegg legge til at jeg ikke ser pappa så ofte..nå har jeg ikke sett ham siden det var snø ute, så det gjør det litt mer sårt

Skrevet

Trodde det bare var faren min som var sånn jeg.... Han glemmer stadig vekk både taoen og hvor gammel jeg er/blir. Hadde det ikke vært for mamma, hadde han aldri fått det med seg... :-o

Skrevet

Eksen hjemme i Norge har glemt jentenes bursdager i mange år,nå.

Han ringte en gang på yngstejentas bursdag, da jeg ringte først,for å minne han på det.

Det er ikke noe aertig!

Jeg er nemlig den som sitter her og ser skuffelsen deres,mens de ser på klokka,og undres på hvorfor ikke pappa ringer på bursdagen...

Skrevet

tips som jeg gjorde med min lillesøster som er helt ør i hodet når det gjelder bursdager: kjøp en fødselsdagskalender og skriv inn de viktigste dagene for ham og be ham henge denne på veggen. Hun har ikke glemt en bursdag siden!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...