Gå til innhold

Er 275kr dyrt, for å vokse leggene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det grei pris? Også hvor lange hår skal det være på legga ca..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var en ok pris, jeg - jeg vokset bena (lår og legger) for ca fem uker siden og det kostet 599,- Halvparten for bare leggene.

Aner ikke hvor lange hårene må være....men det må jo være litt lengde på de slik at voksen får "tak";o)

Skrevet

Tok det lang tid før hårene kom tilbake?

Skrevet

Jeg tror hårene må være hvertfall 4mm for et godt resultat.

Varigheten: opptil fire uker, men husk at hårene ikke vokser like fort og slik, derfor kan det komme opp noen hår etter to uker og andre etter ei eller fire, skjønner? 275 hørtes ut som en helt ok pris.

jeg vokser selv og veeel det beste er i salong, er slitsom å sitte bøyd og drive med det og vanskelig å få med alle hårene.

Skrevet

Ja, og selv om da har vokst endel ut nå etter 5 uker, så er de så tynne og myke at jeg ikke behøver å tenke på voksing igjen på enda en stund:o) Ikke gjorde det vondt heller, syns jeg:o)

Skrevet

Jeg har brukt hjemmevoksing en stund nå, men er så lei, får ikke med alle hårene også er det så mye klin, tenkte derfor å gjøre det profesjonelt før vi reiser på ferie.

Gjør ikke vondt når jeg gjør det selv, så får håpe det ikke er så smertefullt hos dem..hehe

Skrevet

275 kr er billig fant jeg ut, koster 399 på salongen jeg fikser neglene mine... det var dyrt synes jeg!

Skrevet

Ja, jeg vokset også bena selv før - sånne coldstrips...men nå er jeg gravid og orker ikke bøye meg og styre med det + er vanskelig å komme skikkelig til over alt. Var vel verdt pengene å få gjort det i salong syns jeg - kommer til å gjøre det igjen når det trengs:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...