Gå til innhold

Til dere som har født før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn kom dagene før fødsel??Har 7 dager igjen og ingen tegn!!!!Kom det mye slim/utflod/proppen, eller begynte bare riene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ingen tegn før slimproppen og vannet gikk, og riene begynte en time etter det...

Skrevet

Hadde ingen tegn jeg ;) Men fikk sjekka modning (2 cm åpning) og ble strippet tre dager før. Men ingen andre tegn kom før slimproppen gikk, et døgn før fødsel.

Skrevet

Hadde ingen spesielle tegn jeg heller. Så fikk jeg bare rier om natten. De tok vannet på sykehuset. Så heller aldri noe til den berømte proppen. Jeg fikk 2 dager før termin.

Skrevet

våknet av slimproppen var gått om mornongen,riene begynte såvidt men var ikke noe vonde...så var det på sykehuset hadde 7 cm åpning så det gikk fort!! må ikke vente lenge denne gangen hell før vi reiser ut.....

Skrevet

jeg hadde heller ikke noen fysiske tegn. våknet for å gå på do da slimproppen gikk og litt etter kom vannet etter.

MEN... hunden vår var utrolig "mammadalt" (han var ikke det til vanlig..) satt omtrent oppå meg de siste to dagene! nå har vi dessverre ikke hund lenger så jeg kan ikke sammenligne...=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...