Gå til innhold

På sykehuset..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..etter fødsel med tvillinger - får man noen "spesialbehandling" da siden man har fått to, sånn som enerom og slikt? Eller kan man risikere og bli stuet inn på et rom med andre? Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til sykehusoppholdet og siden jeg ikke har så mye erfaring med barn fra før, kommer jeg ihvertfall til å kløne ekstra mye hvis jeg må stelle/amme foran fremmede mennesker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg kun fått tv så vet ikke hvordan de behandler de med en. Men for min del virket det ikke som jeg fikk noe annen behandling enn de andre. Jeg fødte på fredrikstad og der er det bare enerom så hvordan det er på andre sykehus vet jeg ikke.

Skrevet

jeg fikk enerom. Men det var felles stellerom

Skrevet

Takk for svar! Nå skal jeg føde på Fredrikstad, så det var godt å høre at man får enerom der. Jeg har ikke hatt noen samtale med de om fødselen ennå så da blir det til at en går og tenker og grubler endel.. :)

Skrevet

Jeg har inntrykk av at de fleste sykehus prøver å legge litt ekstra til rette for tvillinger. Jeg fikk i alle fall enerom, men det var en annen tvillingmor samtidig, og de hadde bare ett enerom, så var heldig. Men fikk masse hjelp i alle fall. Og man kommer veldig fort inn det å stelle barna, så ikke bekymre deg.

Skrevet

jeg fødte på fredrikstad og hadde enerom fra 17april til 26 april..det var den tiden jeg lå der da..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...