Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvordan gidder dere å drasse rundt på alt flesket dag ut og dag inn? Har det ikke vært bedre å slanke seg en gang for alle, så har hverdagene blitt så mye enklere. NB. ikke bli sure nå, husk hvilken side du er inn på
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 gidder å gidder fru blom..vet ikke helt om det er gidden det står på.Kanskje hos noen, men jeg tør ikke ikke si noen ting jeg,for jeg aner ikke hvordan det er å ha problem med for mye fett. Men jeg vet hvordan det er å ha for lite, det er ikke noe greit i det hele tatt,spiser å spiser for å legge på seg så kommer folk å sier "å herregud så tynn du er" " du ser jo syk ut", det er frekt det..og forferdelig sårende. Så hvis feite folk sliter like mye med å ta av seg kiloene, er jeg den siste til å mase om det ihvertfall!
EnLitenPrins Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 For mange som er tynne er det vasnkelig og legge på seg,For mange overvektige er det vanskelig å gå ned i vekt! Mange som er overvektige prøver og gå ned i vekt,..Noen får det til,andre ikke! Noen har sykdommer,psykiske eller andre grunner som gjør att dem ikke greier og gå ned i vekt! For meg er det vanskelig,har insulinresistens..dvs atte kroppen tar til seg alt fettet! Og her er sikker mange andre over vektige som har det og...Bare dem ikke er klar over det! Så det er ikke bare og bare for overvektige å slanke seg! Men skal si deg en ting HI! Jeg bærer mine 90 kilo og er jævli stolt over dem! Å du skal ikke få ødelegge det! :) Bedre å være feit og i godt humør,enn tynn og sur! :)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Kan ikke du starte med å bære noen kilo for meg? Gidder egentlig ikkje å bære meg selv, men må jo hente meg noe mat.......... Merker du min hverdag som vansklig? Har ikkje sagt noe om det jeg! Jeg blir ikkje sur av at noen henger seg opp i det uvisse, men håper du ikkje deler alle dine tanker med hver og en du treffer. Noen kan faktisk bli mer enn bare såret!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Faen så bra sagt............enig med det...........he he
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Folk som uttaler seg slik som anonym rett over og HI er rett og slett bare patetiske og svært umodne! Er vel på tide å bli voksne når dere er inne på en side som barn i magen??? Trodde ærlig talt ikke det gikk an å synke så dypt jeg...
*1+1=2 små* Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 HI: hva def. du som feit? alt over 50kg eller?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 he he jeg velger å ha de ekstra kiloene i tilfelle jeg kommer utfor en storm eller noe. da har jeg større sjangs for å holde meg på bakken og slipper å tenke på å bli tatt av vinden eller knekke i to..
EnLitenPrins Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 hahaha Det der va dritbra sagt Siljemor*Høygravid*
Patetica fåkksi Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Det er jo ganske tydelig at ynkelige anonym legger ut saanne innlegg bare for aa provosere, men jeg haaper likevel at hun brenner i helvete.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 Ja for det er jo ikke ynkelig å si at du håper folk brenner i helvette! hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Nei ikke alt over 50 kg selvsagt. Men har man passert 90 kg burde vel man begynne å få en tankevekker. Det regnes som helsefarlig hvis midjemålet er over 86 cm. Og det er det mange som har. Tenk hvor mye alle disse feite folkene koster helsenorge! Det er mye det.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Bærer mine 265 kg med glede. Men det er mange som glor der jeg danser bort etter gaten. Eller for den del springer oppover bakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå