Gå til innhold

Noen som har en mirakel rett som frister febersyke barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillsnuppa er syk igjen med høy feber og matlysta er forduftet. vi prøver å friste med litt forskjellig men ikke mye faller i smak. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor gammel hun er, men hva med is?

Skrevet

her setter jeg frem forskjellig kjeks.. og frukt oppskåret i biter!

mest stas er det å få frukt på gaffel, slik han kan spise det selv (er 14mnd) vet ikke hvor gammel di er.. men om hun er rundt samme alder, så kan du jo prøve:o)

erfaring sier jo ihvertfall at mat er mest spennende om han får spise det på annerledes måte.. f.eks med gaffels som jeg skrev over her, middag ute i hagen, drikke fra annerledes tut, med sugerør eller ny kopp

ikke nødvendigvis det har noe å si hva du gir henne, men hvordan:o)

Gjest Fru Strert
Skrevet

Melon er en slager her når de er syke.. Helst sånn gul. Så får de i seg mye væske også. Ellers går det mye velling til minsten (11 mnd), som han drikker på flaske.

Skrevet

Hun blir 2 i sept. Melon har jeg ikke prøvd det kan kankje friste.Men nå gjorde jeg det store og ga sjokolade på skiva og den går ned.Hahaha det straffer seg sikkert senere men pytt hun spiser ihvertfall.

Skrevet

Når barn er syke er sjokoladepålegg lov! Har gjort det selv, men det funket ikke her i gården...

Havresuppe, pannekaker, grøt og kjeks funker greit.

Skrevet

Pannekaker ja, det var en god ide ;o) Så kom jeg plutselig på pakken med bokstavkjeks. Hmm kanskje vi får foret henne likevel idag ;o))

Skrevet

Lillegutt hadde feber i går og ville ikke spise noe, selv om appetitten hans er enorm til vanlig. Ikke engang kjeks eller kake ville han ha.. Men da han fikk grillpølse-biter med ketchup prikker på så spiste han.. og is etterpå! :-) Godt å se han spise etter å ha sett han ligge slapp på sofaen en hel dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...