Gå til innhold

Egentlig ganske lei meg jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutta har vært syke siden torsdag/fredag..jentungen fikk astmaanfall i går og på lørdag fikk jeg skikkelig allergisk reaksjon pga pollen så jeg er fremdeles redusert, jeg har som sagt eksamen på onsdag, og får ikke lest skikkelig pga sutrete unger, og fordi de ikke sover om natten.

I morgen har jeg bursdag, og det føles ikke som noenting å glede seg over. Ikke får jeg noen gaver fordi vi har kjøpt gressklipper så samboe sier vi ikke har råd, selv er jeg blakk fordi han klarte å feilberegne lønning og sånt forrige måned så grasalt (klandrer ham ikke for det, han er vanligvis kjempeflink), ikke har jeg fått klippet håret mitt (6 mndr siden sist), jeg kommer antagelig ikke inn på studiene jeg vil til høsten fordi det tar for lang tid å finne en jobb som er relevant...og angsten min er skikkelig plagsom om dagen så jeg er skikkelig sliten.

Vet jeg høres sutrete ut, men i dag er bare alt æsj.

Det er ikke som om jeg får så mange overraskelser resten av året heller, bare bursdag og jul. Sambo er ikke av de mest romantiske, og det er helt greit..jeg visste det veldig godt når vi ble sammen..men da er det liksom kun jul og bursdag jeg har å glede meg til at jeg får noe som viser at de setter pris på meg liksom. Har ikke lyst til å lage kake engang..og på toppen av alt kommer faren min til å glemme at jeg har bursdag også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff noen dager er alt leit, men skjønner godt at du er litt nede nå, med så mange ting ting på en gang! Alle menn burde skjønne at å gi en liten oppmerksomhet innimellom ikke skader, Skal jo ikke så mye til før det hjelper noen ganger heller. Klem til deg, får håpe du får en hyggelig bursdag likevel!

Skrevet

Takk...eneste grunnen til at jeg skal lage kake, er at datteren min forlanger kake når mamma har bursdag

Skrevet

Oisann, dette hørtes ganske så slitsomt ut ja...

Kansje sjekke deg inn på hotell for å lese til eksamen ? Eller har du familie du kan stikke av til for å lese i fred ?

Si til samboeren: Ja, jeg gleder meg jammen til neste lønning ford da skal jeg få bursdagsgaven fra deg kjære. En time hos frisøren.. Nei, du er snill du :) Og så smiler du et fint smil slik at han ikke kan motstå å si: Selvfølgelig, fortjener du en skikkelig gave :) og så har du litt tid til å planlegge ny frisyre eller farge ?

Ringe pappa'n din og si: Hei, ville bare være først til å invitere deg hit i kake på bursdagen min :) Du har sikkert husket at jeg ønsker meg en

overraskelse i år og helst ikke det samme som i fjor :)

Hmmm.. noe sånt eller ? Uansett så ønsker jeg deg en SUPER FIN

BURSDAG I MORGEN :)

Skrevet

Hehe...takk for forslagene:-)

Du...bursdagsgaver kan jeg ikke huske å ha fått av foreldrene mine på lenge..tror mamma sluttet for noen år siden, og pappa fikk jeg ikke av i fjor, eller forfjor. Men skal nok få ordnet meg en frisørtime ja. Blir stor vet du..23 år..da får man ikke gaver mer

Nå har jeg fått søstern til å komme så da kan hun hjelpe meg litt med unga hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...