Gå til innhold

oh my god så billig

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er på sparkjøp!!

er det ålreit kvalitet på barnetøyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe er brukbart, men det er mye dårlig også synes jeg,noen av plaggene mister fort fasong, og sengeklær skal jeg aldri kjøpe der mer,skikkelig dårlig! Men ulltøyet er ikke så verts synes jeg.

Skrevet

ja, man får vel det man betaler for...

Skrevet

Og min erfaring er god kvalitet :) Kommer helt ann på da, må jo se ann klærne litt, men det må man fader meg med dyre ting også. Kjøpte en body fra katvig til 250,- som var utvasket etter 3 runder i maskina. Bodyer jeg har fra sparkjøp går runde etter runde hehe. Er vel mye smak og behag da, ikke alle her inne som kunne "synke så lavt" at de hadde innrømt å kjøpt noe fra sparkjøp.

Skrevet

barnetøyet synes jeg er for det meste ok, han vokser så fort også, så det er ikke så lenge han bruker det...kjoler og slikt til jenta på 6 år, synes jeg også er bra....men må litt opp i pris...

Skrevet

Jeg har en genser fra sparkjøp som jeg har hatt gjennom to graviditerer og bruker også til vanlig. Den er 6 år gammel. Den andre genseren min har nå (også seks år) dessverre måttet gi tapt. Har en t-skjorte også, som er helt flott..holder fasongen fint. Har også fått barnetøy og sko fra sparkjøp. Min erfaring er at du må nesten se an stoffet litt. Buksene på sparkjøp til voksne har jeg ikke alltid vært like fornøyd med. Så det lønner seg å dra dit, og ikke bestille fra internett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...