Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med enkle og gode middagsretter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt veldig mye å gjøre i det siste, pluss null matlyst så nå kjenner jeg at kroppen trenger litt skikkelig føde hvis ikk går det rett vest. Håper dere kan hjelpe meg igang med noe skikkelig og enkelt slik at jeg får opp energien igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha en lettvint variant, har jeg en rett som er både enkel og smakfull. Og som toppen tar mer enn 10 min.

Du trenger:

Taco/wraps lefser

Tomatpurè

Cremeost (om ønskelig)

Grønnsaker/sopp (etter ønske og behag)

Salami og/eller pølsebiter, skinke, bacon..

Ost

Evt. krydder

Fremgangsmåte:

Dette blir som en minipizza, men kan kombineres med både grønnsaker og magert kjøtt(pålegg).. Smør på et tynt lag med tomatpurè og cremeost om ønskelig (anbefales), legg på fyll som ønskelig og strø ost over. Etter ca. 2-5 min er pizzaen ferdig stekt..

Ha ovnen på ca. 200 grader.

Veldig lettvint kost som tar kort tid å lage. Jeg fikk det servert på en fest med alle mulige slags ingredienser. Og med et glass rødvin til, ble den desidert enda bedre :-)

Skrevet

Pølsegrateng.

Røkt pølse, skåret å 0,5 cm tykke, kokt pasta og potetstappe. Blandes lett i en ildfast form, strø på litt ost og la stå i ca 15-20 min på 200 grader.

Pleier å være en suksess.......

Skrevet

Jeg ska teste ut den ferske pizzabunnen som heter NÅ..har kjøpt ferdig oppskåret ost, oliven og pizzasaus. Veldig enkelt og godt, testa den på obs tidligere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...