2 Hærligheter! Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Du først da :-) Eller trenger du ideer til barnenavn?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 det gidder jeg ikke si her da hun har et noe spesielt navn som helt klart avslører hvem jeg er om noen kjenner meg her. Hehe.
2 Hærligheter! Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Meg også...hehe...derfor jeg ikke skrev det ;0)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Mine heter Marcus og Marlin ))
Dollywood Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 jeg trenger ideer!:-) regner med at dere har valgt de nvanene dere synes er finest til barna!:-)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 "nicket" mitt sier vel det meste
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Adrian Nicolai heter gutten min. hvis jeg får jente en gang så skal hun mest sannsynlig hete Celine. er så fiint:)
FrøkenSprøken Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 Også her sier vel nicket det meste... ...hvis det hadde blitt en jente, skulle hun ha hett Sigrid, Tuva, Alma eller Julie. Andre alternativer til guttenavn var Jonathan, Jacob, Oilver og Neo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå