Gå til innhold

hva heter barna deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du først da :-)

Eller trenger du ideer til barnenavn?

Skrevet

det gidder jeg ikke si her da hun har et noe spesielt navn som helt klart avslører hvem jeg er om noen kjenner meg her. Hehe.

Skrevet

Meg også...hehe...derfor jeg ikke skrev det ;0)

Skrevet

Mine heter Marcus og Marlin :)))

Skrevet

jeg trenger ideer!:-)

regner med at dere har valgt de nvanene dere synes er finest til barna!:-)

Skrevet

Jenta vår heter Sarah Kamma

Skrevet

Julie Angelica:)

Skrevet

"nicket" mitt sier vel det meste :)

Skrevet

nicket mitt sier vel også sitt :)

Skrevet

emilio sebastian

Skrevet

Adrian Nicolai heter gutten min. hvis jeg får jente en gang så skal hun mest sannsynlig hete Celine. er så fiint:)

Skrevet

Også her sier vel nicket det meste...

 

...hvis det hadde blitt en jente, skulle hun ha hett Sigrid, Tuva, Alma eller Julie.

 

Andre alternativer til guttenavn var Jonathan, Jacob, Oilver og Neo.

Skrevet

Adine Sophie og Lucas José.

Skrevet

hennie constanse og karoline......

Skrevet

Ronja Marie og Aurora.

Skrevet

Ella-Marie =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...