Tussa og Sofie Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen ganger spesielt når jeg ligger rett ut trekker magen seg liksom litt nedover og lager en hard appelsin stor kul litt ned mot høyre. Det er litt ømt akkurat idet det trekker nedover, men ikke vondt. Så slipper det litt etterhvert og magen blir "normal" igjen. Noen som har noe erfaring med dette? Er 19+3. Takker for svar )
Hormonella:0) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Er ikke sikker....men har det sånn av og til selv. Sambo var overbevist om at det var hodet på babyen i går kveld...at den snur seg rundt...men vet ikke om det kan stemme jeg altså???
Atalanta Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vil tro det er kynnere, livmoren som trener til fødselen :-)
Yarn Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja, hørtes veldig sånn ut:) Slike har jeg også, og de kommer blant annet om jeg strekker meg slik du sier.
Tussa og Sofie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 hmm, tror ikke det er hodet på babyen, for det er vel ikke stort som en appelsin riktig enda, hehe! Men kanskje kynnere ja, eller er det tidlig, er 19+3 bare....
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Sånn gjør min baby også, det blir en skikkelig TUT ut til høyre side. Spesielt når jeg har ligget en stund er det lett å merke det. Jeg spurte legen om det (hun lå sånn at magen sto ut på kontroll en gang). Han bare lo og sa at det var helt normalt.
Yarn Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Tja, de sier de vanligvis ikke kjennes før rundt uke 20 tror jeg, hos oss førstegangs, men jeg har nå iallfall hatt dem en stund (var slik jeg "fant" livmora over skambenet
Hormonella:0) Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ble sykemeldt i dag pga kynnere,men dette hun snakker om her føltes helt anderledes. Jeg trodde også at det kanskje er babyen som vrir seg...for kynnerene mine kjennes ikke sånn ut.
Tussa og Sofie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 oki, takk for svar ) Jeg tror egentlig ikke det er kynnere, har ikke opplevd det før for er førstegangs, men har en følelse av at kynnere gjør noe med hele magen og arter seg litt annerledes.....
annka-fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var hos legen på lørdag grunnet magesmerter og fikk da beskjed at det er fullt mulig med kynnere (jeg er 15+3) på dette tidspunktet. Jeg har også kjent en kul men på venstre side i magen og dette minnet sterkt om kynnere fra tidligere svangerskap.
Tussa og Sofie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2007 Oki, ja jeg går fortsatt å lurer...det kommer oftere nå en for en ukes tid siden og jeg kjenner det godt når jeg står oppreist at det trekker seg sammen og nedover, blir ømt i underlivet også. Så tenkte at dette kan jo ikke være Frøkna som rører på seg for da hadde det jo vært slik hele tiden. Så heller mer mot kynnere nå ja...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå