Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har termin 20. august, og er oppmeldt til et studie som starter 14. august. Når bør jeg søke permisjon? Å må jeg betale studieavgift?
Plutselig_gravid Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg mener jeg søkte en stund før ja. Tror du godt kan søke nå. Da er det i hvertfall gjort og du slipper å tenke noe mer på det:) Jeg la ved en terminbekreftelse fra legen. Hadde termin i september (fødte i oktober). Søkte permisjon hele skoleåret jeg da. Dvs fra august og ikke september. Jeg søkte permisjon fra vgs. og der må man ikke betale studentavgift. Er usikker på om man må betale studentavgift på høyere utdanning når man er i permisjon. Men tipper det står noe om det på Laanekassen.no
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Om du skal ha penger fra lånekassen må du betale semesteravgift!
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Ok! Kanskje jeg bare skal sende inn en søknad med en gang da... men hvor skal vi sende søknaden? Er det et skjema, eller sender vi bare et helt vanlig brev hvor vi begrunner grunnen til permisjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå