marrte Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet hvorfor??? En annen ting også er når jeg spiser så må jeg ofte avbryte for å tømme tarmen og da blir matlysten borte. Normalt??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 har det også sånn- 10 dager igjen tror det er fordi jeg sover dårlig- er så spent på om det skjer noe hele tiden... er sikkert ikke så flink til å drikke heller- dat kommer jo ut endel væske når en tømmer tarmen oxo. sikker på at BT ditt er ok? Vanlig å ikke ha matlyst på slutten ja
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Ring på føden!!! Det KAN være tegn på svangerskaprforgiftning... Bedre å ta en tlf for mye enn en for lite... God bedring begge to, og lykke til når det braker løst. ))
marrte Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Blodtrykket mitt er fint, og alle prøvene er helt fine. Alt ser kjempe fint ut:) Drikker masse hele tiden, men syns jeg går og er tørst hele tiden. Må vel bare ha det sånn den siste tiden sikkert. Men minsten er verdt å vente på
boble <3 Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ville også ringt føden om hodepinen er ille. Min svigermor jobber på barsel og sier jenter som regel er for trege med å ringe. Kan jo være svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå