gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 herregud så grusomt, blir helt kvalm jeg... en man som er voksen nå som snakker om når han ble kidnappet når han var 11-12 år.. ble voldtatt å nesten skutt av mannen.. å han måtte lure andre barn til han,der mannen dopet ned brusen dems å skadet dem osv.. den minste 3 år!!!! skjønner faen ikke at d går ann, hvor syk kan man bli?!! faen han burde brennes i helvete! sånne fortjener ikke leve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå