Gjest Fru Strert Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Gutten min på 11 mnd har et festlig utseende; fortenner nede og hjørnetenner opp. Ingen tegn til fortenner oppe.. Flere har kommentert det og spurt om tennene ligger der. Det vet jeg jo ikke.. Men har egentlig tatt det med ro hittil.. Tenkt at de kommer vel snart.. Men begynner å bekymre meg nå; med grunn? Er det VELDIG uvanlig at tennene kommer i annen rekkefølge enn standard "fortenner oppe og nede først"?? Noen som har opplevd annen rekkefølge uten at noe var feil eller manglet? Mamman til tanntroll
* 5 om dagen * Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 hehe...rart...vi snakket om det her i helgen på lucas, blir 11 mnd den 28 nå. han har 2 søte tenner nede, også er det nå kommet frem 2 hjørnetenner oppe....ingen framtenner...men her kan jeg se at de ligger under da.... har 4 barn fra før,men kan ikke huske at de har fått tennene sånn...så tror ikke det er helt normalt...hehe...
Gjest Fru Strert Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja jeg har aldri sett det før på noen.. Ja ja da er de to hvertfall. Får satse på de ligger under her også.. Ellers blir han jo stilig..
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 tennene er der. ikke bekymre deg så fælt du. har du snakket med hs?:-) gutta mine har fortenner nede, men hos eldstemann kom hjørnetanna oppe først, og så den andre..nå kommer framtanna også, men tror ikke dette er noe spesielt å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå