Gå til innhold

trenger hjelp til noe MYSTISK jenter.. HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 2 dager over IKM.. og tester nettopp med cb digital.. der står det ikke gravid.. men testet med en test pinne fra billig tester på fredag.. da fikk jeg to streker.. og to streker på EL tester i går kveld og i dag morres.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nesten si gratulerer...For dette ser bra ut..Husk at CB digital trenger mere hCG for å slå ut...Vent noen dager med å teste med CB digi. så skal du se at det står gravid der...Eller teste med en vanlig...=o)

Liten Grattis...=o) Til du tester neste...

Lykke til...

Skrevet

så du tror jeg er gravid????=) er EL testene rette?? den jeg tok nettopp har to helt like tykke streker...

Skrevet

Var det ikke du som hadde en kjæreste som hadde kommet hjem med klamydia? Håper for din del at du har tenkt deg godt om. Mener ikke dette som noe slemt:)

Skrevet

Så spennende! Det høres veldig ut som om du er gravid ja. De digitale testene er litt treige av seg, veit du. Test igjen om noen dager!

Lykke til!

Skrevet

nope.. det er nok ikke meg..:)

Skrevet

Hvis EL testene er like sterke eller den ene sterkere så, så ja det vil jeg tro...Med mindre det er EL du har da...=o) Men du har tatt grav.test også, i sånn billigtest strimler, ikke sant? så hvis de viser også pos. så kan du sikkert begynne å glede deg=o)...

Jeg tror en vanlig CB ville ha slått ut, men ikke helt sikkert...Noen går lenge og tester neg med vanlig grav tester men får pos på disse strimlene...De trenger ikke så mye som de CB...

Du dette er spennende...Men ta forbehold om jeg kan ta feil da...=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...