Enliiitentil? Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Pia (12 uker) har begynt å sparke av seg pleddet om natta. Til tross for at ho ligger i en akkurat passe stor softbag i sprinkelsenga hvor jeg putter pledde(ne) ned på siden på den, under lammeskinnet! Har beg å ha på henne pysj igjen for at ho ikke skal fryse om så skjer. Jeg kan heller ikke ha pleddet for langt opp (må ha armene hennes over det) for ellers baller ho det opp i ansiktet sitt. Noen forslag?
Dotten Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hmmm. Du har ikke et lett, men stooort teppe du kan bruke da? Da tar det litt mer tid å sparke av seg hele teppet, om hun i det heletatt klarer det Ikke så godt råd kanskje, men kommer ikke på noe lurt...
nepomuk Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Kjøp ullpysj fra nøstebarn! Det beste kjøpet jeg har gjort noensinne, selv om de er kjempedyre... Da holder hun varmen selv om hun sparker av seg pleddet, og de er like gode både sommer og vinter :-) Bruker det forstatt på jenta vår på 2 år, som ikke ligger under dyna så mye om natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå