*RutIetutt* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Nettopp ferdig å male et strøk på to vinduskarmer....tar jammen tid....så nå sitter jeg og koser meg med lunsj:o) Tenker samboer blir gledelig overrasket nå ja - han får jo aldri tid til å gjøre det....
Fabelaktiv Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 med oljemaling eller? det får ikke jeg lov til da hadde sambo tatt kverketak på meg trur jeg... men jeg har organisert en venninne til å gjøre det da
Karma! Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 synes mange her inne er overhysteriske ! noen ganger blir det litt for dumt!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Så flink du er !! Tenkte faktisk å begynne å male huset snart vi også Er det noe farlig med oljebasert når man står ute da?
*RutIetutt* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Aner ikke:o) Jeg har malt vinduskarmene inne, jeg da;o)
Love my kidz Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Flink pie Rutletutt =) skryte skryte skryte.. Er fint at du hjelper til så langt du klarer det, ser for meg at samboeren din smiler takknemlig når han kommer hjem. Jeg hadde heller ikke vært så skeptisk til maling, tror ikke det er så mye å gjøre et stort nummer av, regner jo med at du lufter litt. Jeg tror det kan være en risiko først hvis man blir MYE utsatt jeg, flere timer over mange dager liksom. Ikke så lite som du. Sliter ikke du med bekkenløsning? Mener å huske det, så du står neppe så lenge over malinga. Vær stolt over hva du har utrettet du :-D
*RutIetutt* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 Takk for skryt:o)))) Ja, vinduene stod på fullt gap når jeg holdt på - tenker ikke så mye på malingen egentlig. Sist jeg var gravid snakket jeg med legen om dette - da vi skulle pusse opp huset før vi flyttet inn - fikk da beskjed om at jeg fint kunne male med vannbasert maling så lenge vi passet på å lufte....så jeg malte og malte...og satt meg ned for en hvil etter maaaaange timer, og kom meg aldri opp igjen;o) Sliter med bekkenet, ja....så det er det jeg var skeptisk til da jeg begynte å male....opp og ned på krakken for å nå øvers ol....gikk greit når jeg holdt på forsåvidt, men kjenner det ganske godt nå( Men det var jeg jo forsåvidt klar over....;o/ Ja, nå kommer samboer snart hjem....da blir han nok glad tenker jeg:o)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå