MissiCippi Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Leser om så mye om alle plager man får i graviditeten.. Alle er så slitne og vonde og utålmodige.. Hadde d akkurat likt med min første graviditet! MEN når jeg nå venter nr. 3 er jeg ganske forberedt på livet ETTER at nurket har kommet ut! Husk: Du blir øm og fæl en viss plass. Føler deg ikke spesielt fjong i fasong eller med melk som spruter ut av brystene til alle døgnets tider. Tid alene, som et par, blir mangelvare en god tid fremover! I tillegg har vi ammetåke og konstant søvnmangel.. SÅ: NYT så mye dere kan, jenter:-) Etter den magiske datoen kan d bli leeeenge til neste gang.. Noen andre som nyter??
elly belly Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Nyter tosomheten i fulle drag, men lengter også etter den lille. ) Mangler et viktig medlem i familien!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Vi har kost oss veldig mens jeg var gravid og hatt 4,5 år sammen før babyen kommer så vi er VELDIG klare til å blir litt distrahert en liten stund:) Kommer sikkert til å savne å være kjærester etterhvert men...Vi er så heldige å ha flust med barnevakter rundt omkring her vi bor så bekymrer meg ikke nevneverdig enda:)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Vi koser oss vi Magen min er så liten så alle stillinger er fortsatt i bruk i uke 37! Men nå har hodet sunket såpass langt ned i bekkenet at det nesten ikke er plass til noen pikk inni der Usj!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Har nok dessverre mest sex for å prøve å sette i gang noe, men nyter jo selve sexen når vi først er i gang da;) Sier til sambo hver dag: I kveld blir det sex, bare så du vet det... Og han lyser opp og flirer..nyter dette han i hvertfall..jeg ser litt på det som "jobb".. Vi koser oss i hvertfall veldig mye sammen ellers da, vi er veldig kjærester om dagen! Er så godt, føles så intimt, sambo er aldri langt unna når vi er et sted, stryker meg på magen, holder meg i hånda overalt vi går...og er veldig forelska egentlig;)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vil gjerne nyte, men sam sambo har NULL sexlyst! det er så utrolig frustrerende!!!!!!!!! nå begynner jeg neste å grine å! herregud!
jentebabymom Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 samboeren min sier bare at han ikke greier nå som det er så mye på gang.
Love my kidz Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er med på tanken ja, at etter fødsel kan det bli dårlig med sex en stund. Men her i gården får jeg vondt av samleie, og har dermed valgt det bort til etter fødselen (dvs til jeg er klar etter renselsen osv). Så vi gleder oss til livet etter fødselen vi, man må da bare finne seg i at man ikke orker like ofte som før og at kroppen ikke er like fjong. Jeg er jo førstegangs, og kommer sikkert til å få meg noen aha-opplevelser på området, men det får jeg ta når det kommer ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vil jeg vil men får det ikke til ... Gjør så sinnsykt vondt For hver gang jeg prøver blir lysten mindre ...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 så trist, det er det samme her å. Blir utrolig lite kos og sex føler jeg tørker inn snart.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 For min del var det en veldig positiv overraskelse at ting fungerte veldig bra også etter fødsel. Vi var raskt igang med sex e 1.fødsel. Babyen sov mye og vi fikk masse fine stunder sammen. Individuelt, selvfølgelig, men vi hadde en flott tid! Sommer den gang også...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 Har også erfaring med at sexlivet tar seg betraktlig opp etter fødsel. Ventet ca 4 uker sist og det gikk helt greit. Var mindre ømt det, en å ha sex nå i svangerskapet!
camnat Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Når vi fikk 3 mann så hadde vi sex 14 dager etterpå, jeg var verken sydd eller hadde vondt. Ikke blødde jeg noe mer og lysten var på topp så hvorfor vente de berømte 6 uker...... Får se hvordan det blir denne gang, kan være vi ikke får en så rolig unge heller, for nr 3 har sovet rundt så og si hele tiden nesten. Hun er nå snart 2 år og hun har ikke vært våken mer enn 10 netter kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå