Gå til innhold

Ul i Haugesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time til ul den 19 juli på haugesund sykehus. Er dei flinke der til å se hva det blir? Jeg er da 18+6.

Med dei andre så har ikke fått vite hva det blei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg selv følte de ikke var så opptatt av å se kjønnet. Men av å se om det var friskt etc. Bra det asså. Men hvis man vil vite kjønn, mener jeg de absolutt bør gjøre alt for å la deg vite det, og ikke feie det vekk!

Skrevet

eg va på ul der 6 juni....va heilt greit hadde ikje så store forventningar egentlig...hehe....ser ikje ka så e opp å ner nesten eg alikavell :)

men eg ville ikje vita kjønn da...

men de spurte om eg ville det,,så de tar seg nok ti te å finna det ut...

komme an på kossen ongen ligge og....

men vil du ikje venta te fødselen da? kjekkare det vel :)kan jo ta feil o vettu.....

Skrevet

eg fekk veta kjønn der :-)

Skrevet

Vi var der 14 mai. Fikk en utrolig grei jordmor Edy, og hun fortalte oss kjønn siden vi spurte om det. Jeg ringte i etterkant og spurte om hun var sikker på hva hun hadde sett og da svarte hun at hun veldig sjelden tok feil, jeg var 19+0 da vi var til UL. Fikk selvfølgelig mange bilder med oss hjem også:)

Skrevet

jeg var der da jeg var 20+1. fikk vite kjønnet, hun virket ganske sikker. hausken såg også det samme kjønnet noen dager før :)

Skrevet

Eg ska på UL der 16.juli:) men då e eg bare 17+4...får håpa eg får veta d dåh...hvis ikje bestille eg privat....

Skrevet

Hei eg ska o på ultralyd den 19 juli på haugesund sykehus:-)Håpe dei kan se det-men det spørs kossen fosteret ligger...er da 19+2.

Skrevet

Når på dagen skal du? Jeg skal kl 14:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...