Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd:) Jeg skal til time hos lege på føden for å vurdere igangsetting , skal dit på onsdag. Grunnet ryggen,halebeinet og smertefulle ødemer.

Ødemene er jo like jævlige hvær dag, men halebeinet blir bare vondere og vondere..

Vel til spørsmålet da:)

Min kjære søte mor mener jeg burde ringe føde og høre om hva de mener om halebeinet, at de kanskje kan sette igang før siden det bare blir mere og mere smertefullt..

Jeg mener at hvis jeg ringer må jeg inn på en sjekk som tar ca halve dagen min, for deretter å antagelig få beskjed om at siden det ikke er "akutt" fare for babyen så får jeg vente til legetimen onsdag.. og det er kjipt å ha kasta bort halve dagen på.. tror neppe de setter meg igang i dag når jeg skal vurderes onsdag vel?

hva mener/synes dere? Jeg mistenker mamma for å bare være utålmodig;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei?? Tror nok ikke de gjør noe i dag dersom du alt har time på onsdag.. Som regel sitter man bare der og føler seg litt hysterisk og i veien etter et sånt sykehusbesøk..

Skrevet

Tror nok du har helt rett. De vil nok bare sende deg hjem siden du skal inn på onsdag. Min forrige brakk halebeinet mitt på vei ut, men det hadde ingen betydning for hans helse og de sa at det var ganske vanlig.

Gikk seg til i løpet av 6 måneder.Bare veldig vondt å sitte de første 6 ukene (fikk ring på sykehuset så det hjalp mye)

Skrevet

jeg er i uke 39:) det jeg mener jeg å.. det er kjipt å kaste bort halve dagen på sykehuset og å kaste bort tiden til de å liksom:/

Skrevet

er fare for at mitt kan knekke når jeg føder det å, derfor får jeg ikke føde på ryggen:S

Skrevet

Jeg lå på siden sist,men vil prøve å stå på kne over senge ryggen denne gangen. Har hørt at det skal fjerne det verste trykket bakover!

Masse lykke til, sender deg store klemmer og godt humør.

Skrevet

skal prøve den med kne over sengeryggen evt saccosekk jeg å:)

tusen takk for det:) lykke til, til deg å:) klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...