Prøverpånytt! Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 og som er prøvere igjen.... Hvilke grunner veier for og imot for å få ett nytt barn ganske tett? Har dere fast jobb, stort hus osv? Jeg har lyst på på en til ganske snart, men har ikke fått meg jobb enda. Og så skal vi gå i gang med husbygging. Håper jo og tror at jeg får meg jobb til høsten og ønsker da å gå i gang med prøvingen, men mannen vil at vi skal vente til huset er ferdig og det er kanskje ett år til. Han vil at jeg skal hjelpe til innvendig med tanke på maling osv... Hva ville dere ha gjort?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ser egentlig ikke helt poenget med å planlegge alt jeg da. Jeg fikk jenta mi for 6 mnd siden. Hun fikk jeg nå mens jeg driver med utdanningen. Jeg klarte å fortsette og har nå ett år igjen. Vet ikke hlt om jeg får barnehageplass til henne nå, men håper det. Grunnen til at jeg kanskje tar det som det kommer kan være for de jeg brukte 2 år på den første. Jeg ble gravid i april, men mistet i mai. Så da får vi berre prøve igjen. Hvis dere går rundt å planlegger hele tiden, så vil det alltid komme opp noe som er i veien. Jeg ville tatt det som det kommer, det ordner seg stort sett (så sant det ikke er spesielle grunner).
kattungen Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Vi har en på 10mnd og vil prøve på en til. Tenker også at det kan ta leng tid, derfor må vi starte med en gang. Vi har ikke fått bhgpl., men vi har begge full jobb og 4 roms leilighet. Hvis vi ikke får bhgpl. kan jeg ikke jobbe og får ikke opptjente svangerskapspenger, men tenker som deg over- vi kan ikke planlegge alt og det ordner seg alltids:) Men synes du bør høre på mannen din også, for dere bør jo være helt enige, eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå