Gå til innhold

Hva er en perfekt mor/far egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere er kriteriene for denne betegnelsen?

Personlig syns jeg man er en dårlig mor/far om man higer etter å selv være perfekt og at barna skal være det samme. Man skal gjøre sitt beste, men ikke prøve å være perfekt hele tiden. Det er bare slitsomt og vil ødelegge selvtilliten til liten og stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som kjent en perfekt far... 4 gutter som til stadighet får se hvordan kvinner skal behandles:-)

Skrevet

Det som er minst viktig for meg er å være perfekt i andres øyne.

Skal en selv ha det bra og familien må man trives med seg selv og stole på det man gjør.

Man sliter en del hvis man til en hver tid skal fylle kriteriene til alle og en hver om hva som er bra og best.

Skrevet

Vel, de finnes ikke! Det går ikke an å ha et fasitsvar på sånt, for det er så mange delte meninger om det.

Men synes at man er gode foreldre hvis man har greid å få trygge, glade barn som vet de er elsket og som viser at de trives! Viktig at man setter barna først, men også at man tar vare på seg selv og sine egne behov. Alt har en sammenheng:-)

Skrevet

Streber man etter perfeksjon så har man allerede tapt mener jeg... De fleste gjør sitt beste..og det beste er vanligvis godt nok for de aller fleste.

Skrevet

Jeg er den perfekte mor! Det er tydelig å lese i øynene til sønnen min hver gang jeg ser på ham :) Jeg nyter denne fasen til det ytterste, om ikke lenge er jeg vel både teit, slem, gammeldags, verdens strengeste mamma, og alle de andre ungene har myyyyye snillere foreldre ;)

Skrevet

hehehe...min eldste sønn har kommet i den fasen ( 9år).... Ingenting er bra nok lengre og alt er forferdelig urettferdig...men fortsatt er jeg verdens beste bamma..sånn innimellom da i følge ham (når ting går hans vei)... :-D

Skrevet

Den perfekte mor eller far eksisterer ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...