nicotine Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen som har fått plass på ABC klinikken, Ullevål? Født der tidligere?
bellanoor Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Fødte der for to år siden, er absolutt å anbefale. Synd jeg har flyttet fra Oslo, hvis ikke hadde jeg født der denne gangen også. Det er vel det nærmeste du kan komme en hjemmefødsel på et sykehus.Og jordmødrene der er helt utrolige.
knutte Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jag ska dit i mitten av november... ær i v 19 nu. søkte till abc runt v 9 så om du inte har søkt æn ær det høg tid, lættast att få plats om man søker tidigt. har inte født dær selv, men två veninner har anbefalt det, den ena har født två barn dær och den andra fick inte føda dær før hon fick før dåliga fosterljud vid fødseln så hon blev kørt in på den vanliga føden. men hon tyckte att det var vældigt fint att få gå på alla jordmorkontroller dær så man lær kænna både jordmødrar och miljøn vilket ær en trygghet. Jag ska på førsta kontroll imorgon, blir spænnande! Lycka till!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg skal også på første kontroll i morgen, er kommet til uke 13. Gleder meg, spennende å se litt mer hva det hele går ut på. Har født tidligere på "vanlige" avdelingen, og der ble jeg passet godt på. Men håper å slippe alle ledningene og måleinstrumentene ved neste fødsel. Legen lovte meg en mye lettere fødsel neste gang, så jeg tar henne på ordet. Har lest at ABC er som en rolls royce i fødeavdeling sammenheng, spennende )
nicotine Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg bor heller ikke i Oslo lenger. Søkte tidlig og fikk plass. Har tidligere født på Aker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå