MissiCippi Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Føler alle som skriver her inne på 3. trim. skal føde når som helst:-) Er d noen andre som har noen uker og mnd igjen?? Jeg har ikke termin før 29. august! Syns d er litt tidlig å planlegge fødselen og igangsettingen alt nå:-) Har god tid....
Kummin&Lillesel Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hihi, neida. Vi er flere som ikke er helt poppeklare ennå Vi er bare ikke så fremtredende. Jeg har termin 12. august, så her er det god tid ennå. Holder på å pusse opp kjøkkenet, feks.. Det er jo .. et prosjekt som helst skal bli ferdig først, så jeg er glad for at det stadig er de 55 dager igjen til termin! Hva bedriver du tiden med da, siden du ikke planlegger fødsel og igangsetting
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg er enda ikke helt poppeklar;) Har 43 dager igjen, men fødeselen nærmer seg med store steg synes jeg så litt poppeklar i hodet begynner jeg nok å bli..
@nne p@ l@nne Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Nei jeg har termin 22 aug og synes at babyen kan holde seg i magen en god stund til ja!!
MissiCippi Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Godt å høre:-) Vi har skal på ferie til svigerfamilie på østlandet neste uke og så skal vi til Dyreparken og Sabeltannshow uka etterpå d.. Da er d enda noen gode uker igjen som vi skal bruke til å lage nytt rom til storebror! Og i mellomtiden vil jeg nyte sommeren til fulle:-) Suge til meg energi og sollys! Og BADE MASSE:-) Uansett hvor mye jeg planlegger den fødselen kan jeg aldri bli forberedt! De er aldri like:-) God sommer:-)
smy & prompegrisen Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har ikke termin før 5. september, og har akkurat begynt å handle inn babystæsj
*RutIetutt* Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Er ikke helt poppeklar enda, nei;o) Er høygravid da, men har fremdeles ca 5 uker igjen og goooood tid;o)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Nei så absolutt ikke Han får pent holde seg der inne noen uker til
drømme* Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har termin 22 august, dvs i uke 31 nå. Håper ungen venter ei stund til. Fødte i uke 34 sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå