(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Engelske eller Amerikanske str? I USA tror jeg det tilsvarer 38 til 40 eller noe altså.. ikke spes stort med andre ord...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Eller nå forvirrer jeg meg selv veldig her.. er det ikke en sizeguide på siden da??
LL67 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Det der er kjempevanskelig! I England er str 8 ca str 36 på meg, 10 er omtrent 38. Men i USA er str 8 ca 38... For ikke å snakke om i Italia, der må jeg ha minst str 12... Det skal ha kommet en felles EUnorm tror jeg, men har ikke funnet ut av det ennå...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 ja, kjempevanskelig.. det er aller best om de har mål på sidene sine slik at man kan måle å se hva man trenger. Jeg har akkurat bestilt kjoler fra nettet og fant en liten retro butikk i oslo som hadde noen kjoler fra samme sted slik at jeg fikk prøvd og bestilt riktig. Ellers er det nesten umulig altså. Franske str må jeg alltid opp minst en str i bukser, mens overdeler nesten alltid passer i normal str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå