*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 På min hjemplass er det ikke fødestue. Så jeg må reise til nærmeste sykehus for å føde....Det er heller ikke landfast her, så det er bare å ta inn på hotell å vente... Jeg misunner alle såååå som kan være hjemme til riene starter... Legen ønsker at man reiser noen dager før termin, dette er jo greit når man venter nr 1, men vi har en liten på 17 mnd... Tenk om jeg må reise fra henne å gå over tiden....Orker ikke tanken på å være borte fra henne så lenge...Det kan jo i værste fall gå 14 dager!!! Ikke barebare for sambo å ta fri for jobben i flere uker får å gå å vente sammen med meg...dyrt blir det og... Ikke meningen å klage, jeg bare gruer meg så pga vesla mi:) Tror det blir mest aktuelt å ta henne med meg, ordne med bv....får så å satse på at sambo rekker det.... Dette er ikke så lett... Gleder meg så til alt er over å vi får reise hjem igjen!
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 Dytte litt....
miss_chica Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 tror nok jeg hadde tatt henne med meg jeg..og kost meg med henne til jeg merket at ting begynte å skje. kankje du har noen som kan komme å hente henne der hvor dere er hvis ting starter da? nå vet ikke jeg hvor langt du må dra, men skjønner deg veldig godt. jeg tror jeg hadde fått svigeforeldre eller tanter eller noe til å hente min sønn samme dagen som jeg skulle blitt lagt inn hverfall =)
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja, tror jeg vil ta henne med. Hun har en gudmor der vi skal vente og mine foreldre skal også på bytur da. Så hun er jo egentlig i gode hender. Bare jeg som er bekymret...og hormonell...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Er det så langt å reise alså??hm... Jeg må også reise, men reiser ikke før det begynner alså!!
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Huff, dette høres stressende ut for deg! men uansett er du tryggest på et sykehus, og lillejenta kan kansje være med hvis du får med deg en barnevakt??
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Det er 4 timer med båt, så det er et stykke ut i havet ja:) Det kommer jo ambulasehelikopter/fly om noe akutt skulle skje, men dette er jo dyrt så da foretrekkes det at det unngås. Det er heller, dessverre, ikke jormor her, og jeg mistenker legene får å være ganske usikker når det gjelder sv.sk. Vet at mange ønsker man skal reise 14 dagen før termin.... Men det er nok ikke mange som går med på det..himmel! Dakan man jo risikere å bli boende på hotell (dyrt) alene, i en mnd!!! Næi, min lille vakre blir nok med mamman sin ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå