blond Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Selv om de er utslitt så kjenner jeg at det er vanskelig å kaste dem.. To små barn har brukt dem og det blir vanskeligere ettersom tiden går, blir vel sentimental, antar jeg..
Nit@™ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Mannen min er litt fortvila over min sammlemani der ja ) Har kasse på kasse med klær. Vil ikke kaste eller gi bort noe. Kjelleren er snart full ) Kjøper plastkasser med lokk som kan stables, JEG synes da ikke det er sååå ille )
winneboo Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Har ingen problemer med å kaste bodyer som har blitt stygge, eller strømpebukser og sokker. Alt annent havner i en eske å rett og opp loftet..hehe
LL67 Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Kjempevanskelig! Men måtte le av meg selv, det var først: Åååå, den første pysjen, det første strikkesettet, den første genseren (og absolutt alt havnet på loftet)! Når det så ble: Åååå, den første UTSLITTE dongeribuksen.... Men den havnet på loftet den også
newdawn Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Akkurat sånn er jeg også. har heldivis stort lft jeg kan fylle opp!
blond Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Det er jo bare tull og jeg vet det, vi har ikke engang plass til alt, men vanskelig likevel..
Dotten Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 I løpet av de 21 mnd. snuppa har levd, har jeg kun kastet en body (ull) som jeg la litt for lenge til bløt i Biotex. Det tålte den ikke, og gikk i oppløsning!!!!!! Full av hull gitt! Men ellers samler jeg på ALT
nepomuk Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Nei, det er neimen ikke lett å kaste! Min mor har også slitt med det samme, og det er jeg faktisk ganske glad for nå. For jeg har fått noen superkule 70-tallsklær til jenta mi som jeg brukte da jeg var lita ;-) Så tror nok jeg også skal ta vare på litt. Ikke alt, men prøve å gjøre et lite utvalg...
3 blå Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er akkurat lik Og vi har en leilighet på 65 kvm, så det er ikke store plassen å stable i ekser akkurat... Men jeg klarer bare ikke kaste klærne hans Nå er jo ikke vi ferdig med barn da, så forhåpentligvis kommer det flere små i familien
lena1983 Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 jeg kaster klær som har blitt flekkete. for flekkete klær er stygt. gir til fretex eller andre kjnte med barn om det er klær jeg ikke likser så godt . så tar jeg vare på alt jeg liker veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå