Gå til innhold

er jammen et slit å være aleine med 4 unger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare vært aleine siden lørdag da..men merker det godt ja:(

dette kan bli en tøff tid..men må bare gjøre det beste ut av det..ikke mye annet valg.

minstemann er 3 uker idag..og er våken myyyye på natten...ikke lett å være opplagt dagen etter da nei...

*syte klage*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. har dere kommet frem til noen avtale ang samvær med pappa'n da? Du får jo avlastning annenhver helg i det minste. *klem*

Og har du hørt noe fra han? Sier han noe i det hele tatt??

Skrevet

Stakkars deg. Det må være tøft. Har ikke du 4 ganske små da?

Sender masse varme klemmer.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Du da, du syter jo ikke. Er ikke rart det er tungt. Ønsker deg all lykke til og må si du er fryktelig sterk som tok det valget du tok :-) klem fra meg

Skrevet

det skjønner jeg. jeg hang ikke sammen det første halve året med sistemann.

men det går over, det er verst en periode, når du får sovet ordentlig igjen går det litt bedre!

trøsteklemmer

Skrevet

Er det din mann som er den største idiotiske utro-drittsekken???

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Det er lov og syte og klage litt!

Og når du sitter med alt helt alene hele døgnet blir det tungt. Det blir lettere etterhvert når du får laget deg litt mere rutiner! OG du kommer deg litt ovenpå psyksik også. Du har sikkert mange tanker i hodet også som gjør deg sliten.

Klem

Skrevet

Det har vært den store utro helgen denne helgen og er iallefall to dib-damer som har blitt alenemødre nu...

Skrevet

Det ordner seg for snille jenter vet du!!!

Stå på du er både tøff og sterk, dette mestrer du. Det er han som blir den store taperen her...

Stor klem :)

Skrevet

Du har all grunn til å¨"syte" litt. Jeg er alene med ett barn å jeg kjenner at etter 2-3 uker uten avlasting at jeg er veeeeldig sliten. Å bare tanken på 3 barn til.. nei off..skjønner godt at du er sliten.

Skrevet

Der var du ja, har tenkt mye på hvordan du har det, regner med at det ikke er bare bare å få fem min med alle fire..

Jeg er alene med to ( skal flytte etter mannen min i september), men minsten på 3 måneder sover de fleste netter og jeg syter å klager så jeg tar av meg hatten for deg!

Det må være beintøft!

Vært obs på å legge deg til gode rutiner med alle nå slik at du får litt alenetid på kvelden eller når de sover på dagen.

Prøv å organiser ting slik at det blir så lett som mulig for deg.

Den første uka er alltid den vanskligste så det er enda håp. Pass godt på deg selv slik at du ikke sliter deg totalt ut..

Håper "pausen" fra mannen din ikke blir forevig, men han er fortsatt pappen til barna så han MÅ faktisk stille opp for dem og deg!!!

Sender deg mange store klemmer og litt valium til barna slik at du får slappet av litt!!

Skrevet

fikk en mld fra han igår..(ja han er flink å si ting på sms) om at han hadde pakket med seg alt som var hans,så nå var huset mitt.

men huset blir mitt uansett,familietomt..men jeg må jo kjøpe han ut da.

ellers har jeg ikke hørt noe fra han..akkurat nå er jeg bare glad for det,orker ikke tanken på å snakke med han akkurat nå..men en gang må jeg jo..må bare gi det litt tid.

har ikke kommet frem til noe samværsrett enda..men må vel snart få i orden noe..de 2 eldste spør jo etter faren så og si hele tiden:( aner ikke hva jeg skal si heller.

Skrevet

Syns ikke du klager mye, jeg :)

Har vært innom tanken å bli alene med 3, men hadde nok slitet ja hvis det var snakk om 1 til og det en baby...

Håper at du har noen som kan avlaste deg litt ? Kan være ganske tøfft når man ikke får nok søvn, da blir alt fort mye tyngre å håndtere.

Sender over en Kjempe *KLEM*

Hold ut, dette blir bedre etterhvert !

Skrevet

Synes du er supertøff jeg :) Stå på, og håper du får litt hjelp av familie og venner innimellom.

Og drittsekken håper jeg du etterhvert blir veldig glad for å være kvitt. Men håper han er såpass voksen at han i det minste er der for barna, når han skal (samvær).

Stor klem

Skrevet

Kanskje du bar eskulle ha sendt alle fire til meg en helg???? ;-)

Tar av meg hatten for deg!!

...og sender over en klem:-)

Skrevet

Ja,jammen tar jeg også av meg hatten for deg!!

Håper alt ordner seg-hadde jeg bodd nærmere skulle jeg hjulpet deg!!! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...