Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 ser på haukeland sine sider at de ikke har omvisning i skoleferien... så dvs at jeg må ha omvisning denne uken, eller etter ferien. nå er jeg 27+6 i dag så syns det er litt tidlig for omvisning.Men etter ferien har jeg jo under en måned igjen til termin... hm, hva gjør jeg da??? når var dere på omvisning?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 jeg var på omvisning 30 mai. har ikke termin før 2 august. men bestilte allerede i mars. og allerede da var jeg litt sent ute så det var såvidt jeg fikk. men du kan ihvertfall ringe og høre med de.
♥ McQueen♥ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Da jeg ringte etter påske fikk jeg beskjed om at det var fullt før sommeren. Jordmor ordnet det slik at hun skal ta med seg en gjeng selv på omvisning. det skjer 25.juni. Jeg fødte 8 juni.... Så det ble ingen omvisning på meg, men det gikk helt supert uansett....
*RutIetutt* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var på omvisning ganske sent forrige gang - en mnd tid før termin om jeg ikke husker helt feil.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Oj, så jeg er sent ute altså... får håpe jordmoren min ordner med noe greier også da...
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 eg ringte for å bestille omvisning no rett før helgen, og då var den neste ledige timen 5 sept. Men hun sa at det ikke var noe vist for meg å ta den siden det var etter termin Eg vil ha... Om noen har/får før dette kunne eg virkelig tenke meg å henge meg på altså
varg veum Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 er vis helt sykt fullt der opp med omvisninger.. nesten ingen jeg kjennner har fått..fordi de ikke har hatt tid...selovm de ringer mange mnd før termin... mp jo nesten ringe før man blir gravid for å få time jo...sløkket egentlig men..
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Hei! jeg fikk omvisning, ringte en mnd før og var den 29 mai. har termin i medio av august. Fikk bedskjed av egen jordmor at påtrykket var så stort at man måtte være tidlig ute. Speisielt for de som skulle føde rundt ferietider, da de ikke har omvisning i ferien og derfor hoper det seg opp med gravide som vil ha omvisning. hun sa at resten av året var det ikke så vanskelig å få omvisning. Hun har selv jobbet der. Alle som skal ha termin ut over høsten, vil jeg anbefale å ringe nå for å bestille time. de har kun noen dager i uken og tar kun seks fødene m/følge på hver omvisning, tenk på alle som føder der i forhold til antall de får vist rundt. Omvisningen var kjempe kjekk, men de har ingen garantier for hvor mye man får sett.Vi fikk god omvisning på storken, men føden var alt opptatt, så der stod vi kun i gangen. Det var en koselig jordmor som viste oss rundt. Hvis det er noen som vil gå på svangerskapskursene de arr, må man være veldig tidlig ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå