Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9618203
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 dårlig humor og dårlig gjort av DEG som la ut dette innlegget!!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Vet ikke om jeg tror så veldig på historien, det høres litt for klisje-aktig ut. Og har ikke lagt merke til hennes virkelige nick før, jeg tror dette er et "forumtroll".
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja guri malla, dette var riktig så artig, du! At du finner noen som helst form for humor i dette er faktisk ganske urovekkende.
Butterfly_Flip Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 ja hun er jo anonym. det står ingenting i profilen hennes. Og det er ikke noe å le av.
Cat.68 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hvordan man i hele tatt kan synes slikt er morsomt aner jeg ikke. At man dessuten vil vrelte seg i andres smerte er enda mer uforståelig.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Det navnet i profilen har hun endret et par ganger ihvertfall, og da er hun jo anonym ! Bruker bare et litt mer kreativt nick enn "Anonym" Fiktive nick er jo også en form for anonymitet.
prekæs Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Som den nysgjerrige person jeg er sjekket jeg profilen her om dagen også. Den er ikke den samme som i dag? Egentlig synes jeg vel synd på jenta.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Herregud.....okey så har han fixa seg ny dame, felles venninne å greier, et litt troløst svin for det, Men å gi blanke i dåpen til sin egen sønn oppi det hele, uten så mye som en beskjed...det er lav mål det !!! -Ja hun jenta der synes jeg virkelig synd på også ! Ja så har hun to nick da, HVA SÅ..........?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 HI du også har to nick: 1. Du har ANONYM som er å boltre seg i tragedie, ryggsleiking og drittprat. 2. Du har ditt oprinnelig nick som du ikke tørr å bruke for da må du stå for det du rabler ned.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Hvorfor må man alltid tro at diverse innlegg er bare bullshit?? Ja jeg er skeptisk jeg også etter det har vært MYE tull her inne, men etter jeg selv ble anklaga for å lage bullshit innlegg så styrer jeg heller unna de innleggene jeg ikke helt tror på, fordi jeg ikke gidder å irritere noen som faktisk har laga et ekte innlegg så må en haug med folk spekulere som faen i om det er ekte eller ikke... Ja har en dårlig dag... Kunde som sølte sur(råtten)melk på meg idag, grrrrrr.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå