Hera83 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Dere som bor nær svigerforeldrene deres, hvor ofte er dere på besøk der? Vi er hos mine ca 4 ganger i uka.. Blir LITT mye for min smak... De er veldig greie, men likevel..
*Villekulla* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Oj, det var ofte! Svigermor bor en times kjøring unna oss og henne er vi hos max hver tredje måned. Det er fordi mannen min rett og slett ikke trives der da alt er så stivt og kunstig. Ikke mye hjemmekoselig der nei... Jeg er ikke så begeistret for svigermora mi heller så det passer meg utmerket. Mine foreldre er vi hos ca. en gang i uka
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 var sånn til oss en stund og jeg orka ikke det der... Ble lei rett og slett. er der nå 1-2 ganger i uka og det er NOK for min del for å si det sånn. Sambo vil ikke dra dit så ofte han heller... Stort sett så spiser vi middag der søndag og er på kveldsbesøk torsdag... Veldig koselig å bli bedt på middag, men om vi sier at vi skal gjøre noe annet blir de nesten sur... hehe.. Vanskelig det der..
pandabjørn Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 UPS det var mange ganger pr uke synes jeg.. hvor ofte besøker dere dine foreldre om de bor i nærheten da?? svigers bor 25 mil unna så de ser vi kanskje 2-4 ganger i året mine foreldre besøker vi 1-2 ganger i uka..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 bor ikke så langt fra mine svigers, kun 10 minutt. men er ikke hos de så ofte, det varierer veldig... maks engang i uken, føler noen ganger at vi trenger oss litt på. noen måneder kan det gå uker mellom vi ser de, andre maks to ganger i uken.
Hera83 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Mine foreldre bor ca 35 minutter unna, og de besøker vi en til to ganger i uka. Svigerforeldrene mine bor 5 minutter unna. Søsknene hans bor også i nærheten, de er vi også hos 1-2 ganger i uka.
Fløffy Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har satt ned grense på 1 besøk i uken med mindre noen skal fungere som barnevakt (da får de også komme i helgen til middag som takk for barnevaktsitting). Vi bor 10 min unna svigermor og min far, så hvis vi skulle besøkt begge to 2 ganger i uken ville det blitt veeeeeldig mye...
Hera83 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Er mannen din enig i dette? Det virker som min samboer syns det er helt greit å være så mye på besøk. Hadde det vært meg som hadde fått så mye besøk hadde jeg nok vurdert å låse døra og slå av alle lysene..
ana baroma Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 1 km mellom oss, og vi sees ca 1 gang i uka... Max:) Helt greit egentlig....
kaur *har født!* Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 cirka annet hvert år... Men så bor de i India, da.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Det var ofte.. Mine svigers bor 1,5 times kjøring unna, så vi er der hver 4 uke, ca Jeg personlig syns det er slitsomt å besøke de da svigermor babler i vei om seg selv, får hele livshistoria hennes rett som det er :/ Hun er kjempesnill, men litt mye skravling, hehe.. Svigerfar er ikke slik, hehe.. Resten av familiene våres bor i samme byen hvor vi bor
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Flate det var ofte! Ser vel hver av dem (de er skilt) ca hver tredje uke/en gang i mnd... Svigerfar bor 3 min biltur unna, svigermor ca 10. Ser vel kanskje foreldrene mine litt oftere, men ikke mer enn kanskje annenhver uke (de bor 10 min unna). Vi besøker kanskje foreldrene våre litt for sjelden, men jeg orker ikke å bruke alle helger og fri-kvelder på foreldrene våre. 4 ganger i uka hadde jeg ikke klart! Verken av hans eller mine foreldre ... det er en grunn til at vi flytta hjemmefra!
EnLitenPrins Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Svigerfar bor 5 min ifra oss med bil,å svigermor bor 15 min ca med bil....Og sambo er der hver eneste dag med en av dem! Heldivis blir jeg ikke med hver eneste gang...men det blir alt for masse! og i tillegg ringer svigermor til han hver enste dag! Men skal ikke klage..hun er kjempe grei...mn kan bli litt plagsomt til tider....hehe
jentebabymom Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 5 min unna med bil, vi er der fra 3 ganger til 1 eller o noen uker
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 hehe...ja det var litt mye...men skal ikke komme her og si at vi er mye borte hos foreldrene våre.. Ser mamma og pappa 2 ganger i uka...Om ikke mer...Uff orker ikke mer...synes det holder med 1 gang... Så ser vi svigermor 1 gang i uke..Og det er søndager, for det meste...=o)..Men nå skal vi på sommerferie med svigermor...Hun er hyggelig og kjempe snill...Hun som betaler sommerhuset, så det skulle bare mangle at hun ikke var invitert...Hun har aldri vært på ferie med oss så det er jo på tide.. Men 1-2 ganger i uka med å se foreldrene våre holder mer en nok.... I tillegg snakker i tlf hver dag til annen hver dag...Holder i massevis.. *huummm...kanskje flytt laaaaaaaangt bort???*
Love my kidz Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Vi burde skamme oss, for vi er alt for sjelden hos mine svigerforeldre. Blir faktisk bare fire-fem ganger i året.. De bor i samme by, men er likevel et stykke å sykle, å gå tar normalt ca 40 min. Vi har ikke bil, og i svangerskapet synes jeg det blir for tungt å dra til dem. Sambo er liksom ikke så interessert han heller, og jeg gidder i allefall ikke å mase. Men når babyen er født, vil jeg nok foreslå oftere at vi tar trilletur til dem på søndager f.eks. Regner med at jeg er sprek igjen da =)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 he he vi bor ca 10 meter unna svigers. på samme tomt i nabo huset. vi er vel kanskje hos dem 3-4 ganger i mnd tror jeg. holder i masse vis for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå