Gå til innhold

utsatte vaksinen i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har vært på 3mnd kontroll i dag og takket nei til prevenar vaksinen og spurte om å få utsette fem-komponentvaksinen til Camilla er 5mnd gammel. HS syntes det var helt greit og hadde ingen innvendinger mot det. Ble litt lettet jeg, for jeg har jo lest om ganske mange skrekkeksempler på andre HS som nesten blir sinte om man ber om sånt.

Virket nesten som om HS hadde forståelse for valget vårt, så nå er vi lettet og glade :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det var jo flott at de respekterte det valget dere har tatt. Det er jo ikke alle som ønsker det, men helsevesenet er av og til litt gammeldagse. Godt at dere ikke traff på disse holdningene i ditt tilfelle.

Skrevet

Det er bra :-) Skulle bare mangle om dere ikke kunne velge selv, det er jo frivillig dette her. Merkelig at noen møter liten forståelse for at folk vil sette seg litt mer inn i saken før de tar en avgjørelse, men det går vel mye på personen de snakker med dessverre.

Skrevet

Så bra at dere ble møtt med en så forståelsesfull holding av HS!

Vi var usikre på om vi ønsket at Sebastian skulle få Prevenar vaksina, så da vi var hos HS på 3.mnd kontroll spurte vi om det gikk an å evt. få utsatt denne, og det var ikke noe problem. HS foreslo at hvis vi ønsket denne vaskinen så kunne vi bare ta den dosen han skulle hatt ved 3 mnd da han ble rundt 8 mnd. Jeg var veldig lette for jeg var redd for å bli møtt med sure miner og få "kjeft" fordi vi valgte å ikke følge vaksinasjonsprogrammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...