Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og eg fekk dessverre ikkje dei gode nyhetene som eg hadde håpa på. Gynokologen sa at ho trudde nok at dette og kom til å ende i ein abort.Plommesekken var større enn normalt, men pga at ho såg eit lite foster og muligens at det var liv, så ville ho ha meg innatt til ny UL på neste mandag.Eg har ikkje sånn kjempe tru på at dette skal gå min veg, har opplevd så mykje sorg og elendighet i dei siste 6 åra så eg har vel på ein måte innfunne meg med at eg ikkje lykkes heilt med ting og tang i livet.Men for all del eg ber og eg håpar på at eit mirakel skal koma min veg, og at eg ved neste UL skal få gode nyheter.Er det nokon andre her inne som har fått beskjed om forstørra plommesekk,men alikevel har endt med ein fullbåren og frisk baby???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så leit å høre G.I.H.

Kan dersverre ikke svare deg på spørsmålet ditt.

Men jeg skal krysse alt jeg har og håper du får glad nyheter neste mandag.

Så lenge det er liv er det håp!

*kjempeklem* til deg!

Skrevet

Ja, klem til deg!

Skrevet

Dette var veldig leit G.I.H.

Har ikke et godt svar til deg, annet enn at du ikke må gi opp håpet!

Mirakler kan jo skje, og vi har lov å håpe i det lengste! Stor plommesekk var jo veldig positivt uansett vel?! Da vokser det jo der nede iallefall.

Krysser alt for at det skal gå bra ved neste ul!

Stor klem til deg fra meg

Skrevet

Ifølge Gynokologen så var det ikkje positivt å ha stor plommesekk, det er pga at denne er større enn normalt som gjer at ho trur at dette ender i abort denne gongen og. Men eg prøver å la være å tenkje så mykje på det, men håper iherdig på gode nyheter ved neste UL om ei veka...Takk for svar og oppmuntring jenter...

Skrevet

Uff, så trist!

Det er slitsomt å gå rundt og ikke vite.

Vi hadde det slik i hele desember, desverre. Var på ul i uke 5 i slutten av november. Da så alt noenlunde normalt ut, målte embryo/fostersekk til 4+5 uker og vi reagerte ikke på at det var 2 dager mindre enn antatt. Kom tilbake etter et par uker og skulle vært 6+3, men ble målt til 5+4. Nå forsto vi at det kanskje ikke gikk bra. Deretter var det ul hver uke til 9+3 hvor det ble avsluttet med utskraping. Vi så aldri hjertelyd engang, men de gav oss håp om at det kunne gå bra... Ikke lett dette her, jeg føler veldig med deg og vet hvilken påkjenning du går gjennom!

Vi kan ikke annet enn å vente og se og krysse alt vi har for deg og spiren!

God klem til deg!

=)

Skrevet

Huff, det var leit at du fikk en slik bekymringsbeskjed. Vet ikke om jeg har rett, men har forstått det slik at i de første leveukene får fosteret næring fra en slags eggeplomme. Eggeplommen sitter i en plommesekk som er plassert på fosterets mageside. Fra fjerde til sjette gr.uke, tar morkaken litt etter litt over ernæringen av fosteret. I slutten av sjette gr.uke, skal plommesekken være tilbakedannet og fosterets magevegg lukket. Vet ikke hvor mange uker du er på vei, men håper det har skjedd en positiv utvikling ved neste kontroll. Masse lykke til. Tenker på deg. Klem

Skrevet

Takk for eit fint svar, det gav meg faktisk eit nytt håp om at kanskje dette kan gå bra elikevel. Eg er såvidt begynt på veke 6, og pga at mine sykluser er på 31 dg så gir det meg eit lite håp om at eg ikkje er komen så veldig langt på veg endå. Håper virkelig at dette er grunnen til gynokologens bekrymringer...

Skrevet

Jeg håper og tror du får bedre nyheter på neste ul G.I.H.

God klem fra

Skrevet

Uffda, stakkars deg! Det var ikkje særleg lovande, sjøl om det er von i hangande snøre. Eg hadde ein veldig forstørra plommesekk da eg mista første gongen (i 2004) - men da var det ikkje noko foster å sjå. Det var rett nok mykje seinare (11. veke). Sidan det i ditt tilfelle var eit foster der, er det ikkje heilsvart. Eg kryssar fingre for deg og håper du er heldig og at det går bra likevel. Hald oss oppdatert, da!

Klem frå

Skrevet

Huff da G.I.H.håper alt viser seg å være bra ved neste ul.

Klem til deg:)

Skifer

Skrevet

Uff dette var leit :>((

Skal krysse fingrene for deg pa neste UL.

Lykke til

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...